چهارشنبه 18 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد_ ایرنا_ مدیر پایگاه ملی شهر تاریخی بلقیس اسفراین گفت: عملیات مرمت مجموعه این شهر تاریخی، که به دلیل شیوع ویروس کرونا مدتی تعطیل شده بود، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ازسرگرفته شد.

خبرگزاری ایسنا

فرمانده مرزبانی ناجا با تأکید بر روابط حسنه ایران با کشورهای همسایه، از الحاق شناورهای بومی و پرسرعت به ناوگان شناوری مرزبانی با همکاری وزارت دفاع در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد بروز و فوتی ناشی از کرونا در کشور طی 24 ساعت گذشته را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - شعبه مرکزی بانک ملت در خراسان شمالی، بنا بود به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی، پلمب شود که با پیگیری انجام شده این امر منتفی شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست اسفراین از دستگیری 2 نفر شکارچی متخلف پیش از شروع به شکار در ارتفاعات منطقه حفاظت شده سالوک این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: مرزداران و مرزنشینان با وحدت و همدلی از مرزهای استان حراست و پاسداری می‌کنند و در این راه نقش مرزنشینان در برقراری امنیت بسیار موثر است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - کارشناس‌مسوول نظارت و پایش اداره‌کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: هیچ مجوزی توسط دستگاه‌های مرتبط برای بهره‌برداری از سایت دفن پسماند در منطقه «باباموسی» در شمال شرق بجنورد گرفته نشده و مطالعات ارزیابی اثرات آن نیز به انجام نرسیده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مسوول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شیروان گفت: در پی بازرسی های انجام شده از واحدهای صنفی این شهرستان، چهار باب کتابخانه خصوصی، یک باشگاه بدنسازی و یک پارک بازی کودکان به علت رعایت نکردن دستورالعمل‌های ستاد پیشگیری از گسترش ویروس کرونا پلمب شدند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: تاکنون به 310 واحد صنعتی و 15 شهرک صنعتی استان گازرسانی شده که در این حوزه رتبه دوم کشوری را در سال گذشته کسب کردیم.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: تاکنون 72 درصد از نهاده‌های مورد نیاز مرغداران استان، به صورت یارانه‌ای تامین شده که بخشی از این میزان هنوز به دست آنان نرسیده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: انسجام عملی مدیران استانی در مقابله با شیوع ویروس کرونا بی‌نظیر است و در این راستا همکاری خوبی بین دستگاه‌های حاکمیتی در مبارزه با بیماری کووید 19 شکل گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون‌کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هیچ داروی گیاهی و سنتی موثر برای درمان کرونا نداریم و کشف هر دارویی برای کنترل این بیماری باید به تایید نهایی آزمایشگاه مرجع وزات بهداشت برسد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون‌کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: یکی از سیاست‌های اصلی ستاد ملی مقابله با کرونا کاهش و تاخیر در ابتلای به کرونا در بازه زمانی کشف واکسن این بیماری است.

خبرگزاری ایسنا

معاون کل وزیر بهداشت از کاهش قابل توجه مبتلایان کووید 19 در استان خراسان شمالی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی گفت: تا پایان تیرماه امسال 2 هزار و 150 بیمه شده جدید به عضویت این صندوق درآمده‌اند که بیشترین شمار آنان مربوط به شهرستان شیروان است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - تامین آب سالم و بهداشتی برای ساکنان شهرها و روستاها از اولویت‌های دولت تدبیر و امید عنوان شده است و البته در خراسان شمالی توسعه و تامین زیرساخت‌های این بخش جدی‌تر از گذشته در دست اقدام قرار گرفته است.