چهارشنبه 18 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس دانشکده علوم پزشکی اسفراین اعلام کرد: با افزایش شیوع کرونا در این شهرستان خراسان شمالی، اسفراین نیز به عنوان چهارمین شهرستان استان به وضعیت قرمز کرونایی دچار شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مسوول نمایندگی شورای هماهنگی ائمه جمعه در خراسان شمالی گفت: به علت وضعیت هشدارآمیز کرونایی، آیین نماز جمعه این هفته، در سوم مرداد در شهرهای بجنورد، شیروان، اسفراین، آشخانه، قاضی، پیش قلعه و صفی‌آباد برگزار نمی‌شود.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس سامانه تعاون تعداد کل اعضای تعاونی های فعال در کشور حدود 5.7 میلیون نفر می باشد که حدود 1.7 میلیون نفر در این تعاونی ها اشتغال دارند.

خبرگزاری میزان

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی برخورد با هنجارشکنان را اقدامی بسیار جدی و مستمر اعلام کرد و گفت: عامل انتشار فیلم اقدام شرمانه یک هنجارشکن با مجری قانون، درعملیات سایبری پلیس باب الرضا (ع) دستگیر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی برخورد با هنجارشکنان را اقدامی بسیار جدی و مستمر اعلام کرد و گفت: عامل انتشار فیلم اقدام بی‌شرمانه یک هنجارشکن با مجری قانون، در عملیات سایبری پلیس باب الرضا (ع) دستگیر شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد_ ایرنا_ رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اسفراین از آغاز طرح مطالعه، مستندنگاری و مرمت قلعه تاریخی ارگ دولت‌آباد این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنور - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی اعلام کرد: آتش‌سوزی چند نقطه از مراتع مناطق اسدلی و قردانلو در جنوب و شمال شرق بجنورد، عصر دوشنبه خاموش شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیر مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان فاروج گفت: با بازپس‌گیری یکی از فضاهای این مرکز از آموزش وپرورش در تیتکانلو، این شهر نیز صاحب مرکز فنی و حرفه‌ای شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - وضعیت سفید خراسان شمالی در دو ماه نخست شیوع کرونا، مردم این خطه را بسیار امیدوار کرده بود اما از یک ماه گذشته بویژه در دو هفته اخیر، این ویروس چنان عنان گسیخته شده که صدای ناقوس مرگ را در هر کوی و برزن طنین انداخته است.

خبرگزاری ایسنا

معاون بهداشت و درمان بنیاد خراسان شمالی از آغاز مجدد طرح پایش سلامت ایثارگران خراسان شمالی بعد از تعطیلی یک دوره چهار ماهه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - پلمب چهار باشگاه ورزشی متخلف در بجنورد، دستگیری رمال بجنوردی، سوختن چهار تن جو کشاورز شیروانی، کاهش 6 درصدی تلفات حوادث جاده‌ای و دستگیری 56 مجرم فضای سایبری از مهمترین خبرهای کوتاه خراسان شماالی در روز دوشنبه است.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس پارک ملی گلستان گفت: بارندگی هفته گذشته با وجود جاری‌شدن سیل و روان‌آب در برخی شهرها و روستاهای استان، نعمتی پربرکت برای رشد و نمو گیاهان این ذخیره‌گاه زیست‌کره از جمله گونه‌های در معرض انقراض ملج، اورس، شمشاد، توسکا و انجیلی بود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: موضوع بیمه اجتماعی روستاییان، باید فراتر از تمایل فرد، مورد توجه باشد، این قشر باید به صورت 100 درصدی از مزایای بیمه بهره‌مند شوند.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان با اشاره به ضرورت افزایش نیروهای تخصصی برای کنترل و حراست از عرصه‌های زیستی این استان گفت که 70 درصد پست سازمانی محیط‌بانی گلستان خالی است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - ابلاغ بخشنامه تعارض منافع سازمان بهزیستی به استان‌ها منجر به برکناری 17 نفر از مدیران و کارکنان بهزیستی خراسان شمالی و یا لغو مجوز فعالیت مراکز زیر نظر آنها شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی گفت: خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان از مرز 100 هزار تن گذشت و تمامی وجوه محصول خریداری شده تا 19 تیرماه هم پرداخت شده است.