چهارشنبه 18 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بتازگی آمار بیماران بستری و سرپایی مبتلا به کرونا در استان بشدت افزایش پیدا کرده که علت اصلی آن رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان نوسازی مدارس گفت: در طرح «آجر به آجر» به دنبال افزایش رقم اعتبارات نیستیم و می‌خواهیم افراد بیشتری از خیرین کشور و مردم عادی را وارد عرصه مدرسه‌سازی کنیم.

خبرگزاری ایسنا

پویش الف - ب - ایران باید تا پایان سال 1398 به وعده داده شده برای افتتاح 227 طرح بزرگ صنعت آب و برق با ارزش بیش از 33 هزار میلیارد تومان وفا کرد؛ موانعی از جمله تنگناهای مالی، تحریم‌ها و در آخر بیماری همه‌گیر کرونا هر کدام می‌توانستند مانع تحقق این وعده باشند اما با همکاری ارکان دولت و صنعت آب و برق در بخش خصوصی شاهدیم که این پویش متوقف نشده و به ایستگاه آخر رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

«جو بایدن» نامزد حزب دموکرات آمریکا در تازه‌ترین موضع خود، ضمن تقبیح خروج دولت ترامپ از سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد به محض بازگشت خود به کاخ سفید، به این سازمان بین‌المللی بازمی‌گردد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی از اجرای 2 هزار طرح راهبری شغلی برای خانواده‌های مددجوی این نهاد در سال 99 خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا در استان و با هدف مهار همه‌گیری این ویروس، تمامی مکان‌های تجمع و مراسم‌های عروسی و عزا در استان تعطیل خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - فرماندار گرمه گفت: مشکل 10 ساله کمبود آب در شهر «ایور» این شهرستان با تلاش مسوولان شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی حل شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مهدی تقوی دارنده دو مدال طلای قهرمانی جهان که سال گذشته به طور رسمی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد، قرار است در کسوت سرمربی با تیم سایپای خزر در لیگ برتر کشتی آزاد حضور پیدا کند.

خبرگزاری میزان

تیم شهرداری بجنورد برای حضور در بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد، جام یادگار امام (ره) اعلام آمادگی کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس کمیسیون اقلام بهداشتی ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونای خراسان شمالی گفت: 58 هزار ماسک کارخانه‌ای و 80 هزار ماسک کارگاهی از هفته گذشته تاکنون در این استان توزیع شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - آتش‌سوزی منطقه کوه‌بهار گرمه 53 میلیارد و 180 میلیون ریال خسارت به عرصه‌های منابع طبیعی این شهرستان خراسان شمالی وارد کرده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون خراسان شمالی گفت: 375 میلیارد ریال تسهیلات به واحد اصلاح نژاد دام هفت هزار راسی در منطقه شوقان شهرستان جاجرم این استان ابلاغ شده که هفته جاری پرداخت می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - یک شرکت دانش‌بنیان نوع یک در استان خراسان شمالی موفق شده است با تولید پودر آلفا آلومینا، 60 درصد از نیاز کشور به این فرآورده معدنی را تامین کند.

خبرگزاری ایسنا

در هفته‌ای که گذشت 3 زلزله بزرگتر از 4 رییشتر در استان‌های گلستان، هرمزگان و کرمانشاه رخ داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: به دنبال اعلام وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان‌های بجنورد و گرمه، تمامی تالارها و مراسم عزا و عروسی در سراسر استان تعطیل اعلام شده است.