چهارشنبه 18 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرعامل بنیاد علوی گفت: این بنیاد تا پایان امسال، 800 میلیارد ریال برای برنامه‌های عمرانی، زیرسازی و توانمندسازی شهرستان مانه و سملقان هزینه می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

گرگان ایرنا مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان با اشاره به احتمال وقوع آتش‌سوزی عمدی و غیرعمدی در پارک ملی گلستان در ماه‌های آینده گفت که با هدف جلوگیری از خسارت ناشی از این حوادث، تعداد چادرهای آتش‌بان در پارک ملی گلستان 3 برابر می‌شود

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - نایب رییس بانوان فدراسیون کاراته گفت: نبود خانه تخصصی کاراته از معضلات اصلی این رشته در برخی استان‌ها است که حتی گریبانگیر بعضی از استان‌های بزرگ نیز شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بجنورد از شناسایی یک پادگان قدیمی زیرزمینی، احتمالا مربوط به دوران قاجار، در محدوده روستای «قزلقان» از توابع بخش گرمخان این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، گفت: سعی کردیم از ظرفیت بازار بورس برای سرمایه‌گذاری غیرمستقیم حق بیمه‌های روستاییان و عشایر استفاده کنیم.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - زمین لرزه‌ای به بزرگی 3.9 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) صبح چهارشنبه، شهر شوقان از توابع شهرستان جاجرم در استان خراسان شمالی را لرزاند.

خبرگزاری ایسنا

استاندار خراسان شمالی گفت: با وجود تمامی نداشته‌ها، در دوران انتخابات 15 درصد مشارکت مردم استان خراسان شمالی بیش از سایر نقاط کشور بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به پرونده هواپیمای اوکراینی گفت: تحقیقات مفصلی در این جهت انجام داده‌ایم و پس از پایان تحقیقات، پرونده به دادگاه ارجاع داده می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به پرونده هواپیمای اوکراینی گفت: تحقیقات مفصلی در این جهت انجام داده‌ایم و پس از پایان تحقیقات، پرونده به دادگاه ارجاع داده می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون قوه قضاییه و رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: فارغ از هر گونه جناح‌بندی و تنها بر اساس آموزه‌های قرآنی و دینی باید به مردم خدمت کرد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور گفت: این سازمان دو برنامه مهم شناسایی مواد معدنی و پایش مخاطرات طبیعی را دنبال می‌کند که در صورت توجه ویژه به این پتانسیل‌ها، تاثیرات مهمی را در توسعه اهداف پیش رو خواهد داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شیرکانی گفت: سعی کردیم به جای بنگاه‌داری و خرید شرکت، از ظرفیت بازار بورس برای سرمایه‌گذاری غیرمستقیم حق بیمه‌های روستاییان و عشایر استفاده کنیم.

خبرگزاری ایسنا

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با اشاره به سرمایه‌گذاری این صندوق در بورس، گفت: سعی کردیم به جای بنگاه‌داری و خرید شرکت، از ظرفیت بازار بورس برای سرمایه‌گذاری غیرمستقیم حق بیمه‌های روستاییان و عشایر استفاده کنیم.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: 75 میلیارد ریال اعتبار از سوی بنیاد علوی برای ساماندهی راه‌های روستایی شهرستان مانه‌وسملقان اختصاص یافته است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: دستگاه قضا دفاع از حق مردم در برابر باندها، شبکه‌ها و برخی از اشخاص را که بند نافشان به تضییع حقوق مردم بسته شده، وظیفه خود می‌داند.