چهارشنبه 18 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر نیرو در دهمین هفته از پویش #هرهفته_الف_ب_ایران سامانه بیمه حوادث مشترکان برق شرکت توانیر را افتتاح کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر نیرو با بیان اینکه ساختار آب و برق کشور روز به روز پاسخ‌گوتر خواهد شد، گفت: موضوع رفع فرسودگی و بهبود شبکه‌های انتقال و توزیع همچنان در دستور کار وزارت نیرو است.

خبرگزاری ایسنا

وزیر نیرو با اشاره به اقدام این وزارتخانه در بهبود شرایط از حیث عدم استفاده غیرمجاز از شبکه برق و عدم دستبرد به تجهیزات و ادوات برقی گفت: این، از موضوع‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری است و خوشحالیم که همکاران در کوتاه‌ترین زمان ممکن در این چارچوب توانستند چند کار مهم را که تداوم هم خواهد داشت، در کشور به ثمر برسانند و موضوع رفع فرسودگی و بهبود شبکه های انتقال و توزیع در سرلوحه کار ما...

خبرگزاری تسنیم

با حضور وزیر نیرو و به صورت ویدئو کنفرانس 40 پروژه صنعت برق در استان خوزستان و پروژه تبدیل شبکه سیمی فشار ضعیف به کابل خودنگهدار در استان خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: در شهرهای تهران، شیراز و استانهای لرستان و فارس تا پایان سال جاری طرح جایگزینی کابل خودنگهدار با شبکه مسی به صورت کامل اجرایی شده و به بهره برداری خواهد رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر نیرو گفت: امروز 185 کیلومتر خطوط انتقال و توزیع، تعویض 123 کیلومتر هادی‌های معمولی با هادی‌های پرظرفیت در 3 استان به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - عرصه‌های طبیعی روستای خراشا شهرستان جاجرم خراسان شمالی صبح امروز (سه‌شبنه) طعمه حریق شده و هم‌اکنون نیروهای مردمی و امدادی در حال خاموش کردن آتش هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر نیرو گفت: امروز 185 کیلومتر خطوط انتقال و توزیع، تعویض 123 کیلومتر هادی‌های معمولی با هادی‌های پرظرفیت و اجرای 96 کیلومتر فیبرنوری در 3 استان به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر عامل شرکت مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع برق ایران گفت: تاکنون و در دولت تدبیر و امید 80 هزار کیلومتر شبکه خودنگهدار با شبکه مسی جایگزین شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - شمار کتابخانه‌های عمومی و فضای کتابخوانی خراسان شمالی در دولت یازدهم و دوازدهم رشدی 27 درصدی را تجربه کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی 24 ساعت گذشته شهر زنجان در بین مراکز استان به عنوان سومین نقطه خنک کشور گزارش شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی گفت: آتش‌سوزی گسترده در ارتفاعات ارتفاعات کوه بهار شهرستان جاجرم صبح امروز (سه‌شنبه) مهار شد.

خبرگزاری میزان

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی ضمن تاکید بر اینکه مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقید باشند، تاکید کرد: کرونا سلامت و اقتصاد را هدف قرار گرفته است. در مواجه با کرونا هر کس باید طبیب و پرستار خود باشد و کاری نکند که خود و دیگران در معرض آسیب قرار بگیرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مجتمع صنعتی فولاد آلیاژی اسفراین در بهار امسال با 19 هزار و 531 تن تولید، جهشی 2.5 و پنج برابری تولیدات خود را نسبت به بهار پارسال و پیرارسال رقم زد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - ارتفاعات کوه‌بهار جاجرم در خراسان شمالی، از ساعتی پیش دچار آتش‌سوزی شده که وسعت آن زیاد اعلام شده است.