چهارشنبه 18 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری میزان

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی با بیان اینکه ذات انقلاب اسلامی بر اساس تحول است گفت: ما باید به مرحله‌ای برسیم که تحول همه جانبه در تمام حوزه‌های اجتماعی به وجود بیاوریم و لازمه آن بالا بردن همت‌هاست.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - گندم از مهم‌ترین غلات است که جزو قوت غالب مردم جهان می‌باشد. این محصول بیشترین مساحت زیر کشت محصولات غذایی را در استان خراسان شمالی به خود اختصاص داده است. (عکاس: وحید خادمی)

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان شمالی گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون، سه هزار و 523 پروژه با هزار و 70 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات دهیاری‌های استان اجرا شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس اداره بهزیستی شیروان گفت: 62 متقاضی برای دریافت فرزندخوانده از مراکز نگهداری کودکان در این شهرستان در انتظار هستند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید تمامی شرکت‌های تولیدی و صنعتی مشمول یارانه برقراری انشعاب گاز از این سوخت برخوردار شدند، گفت: هم اکنون سوخت 87 واحد صنعتی استان به گاز شهری تبدیل شده و مابقی هم در دست اجرا است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: 2 نفر شکارچی غیرمجاز قوچ وحشی امروز (پنجشنبه) در شهرستان جاجرم، دستگیر و به مقامات قضایی تحویل شدند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - ورزشگاه 15 هزار نفری 19 مهر بجنورد، که بیش از یک دهه در مرکز استان خراسان شمالی ناتمام مانده و فعالیت ورزشی در آن به رویایی برای جوانان تبدیل شده بود، با پیگیری و همت دولت دوازدهم تکمیل شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی گفت: دولت تدبیر و امید 15 هزار و 865 شغل در بخش‌های مختلف کشاورزی و دامپروری ایجاد کرد که این میزان ثبت سامانه شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: تابستان امسال 2 هزار و 583 تن شکر برای تنظیم بازار استان اختصاص یافته است که به مرور جذب و توزیع می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان شمالی از پیش‌بینی وزش تندباد و افزایش 3 تا 6 درجه‌ای دما در روزهای پایانی هفته جاری در نقاط مختلف استان خبر داد.

خبرگزاری مهر

با وجود اطلاع‌رسانی‌های گسترده انتشارات جهانی تاکنون اقدامی نسبت به ثبت تقاضای دریافت تسهیلات نکرده است.

خبرگزاری میزان

ولی ضیغمی به عنوان سرپرست هیئت کشتی استان خراسان شمالی منصوب شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - جوامع محلی خراسان شمالی برای همکاری با نیروهای امدادی در مهار و فرونشاندن آتش‌سوزی‌های عرصه‌های طبیعی هیچ تجهیراتی ندارند. و از سال 95 تا کنون حتی یک ریال اعتبار برای این بخش هزینه نشده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیر مخابرات خراسان شمالی گفت: پهنای باند و پورت اینترنت پرسرعت مخابرات در 37 مرکز مخابراتی شهری و روستایی شهرستان مانه و سملقان در بهار امسال افزایش یافت.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل بازرسی استانداری خراسان شمالی از آغاز نظارت شدیدتر بر نحوه رعایت مسائل بهداشتی و اجرای پروتکل‌های این بخش با هدف مهار شیوع کرونا در این استان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - فرماندار گرمه خراسان شمالی گفت: آتش‌سوزی مراتع در ارتفاعات کوه بهار، که صبح روز سه‌شنبه دوباره در بخش دیگر آن (روستای خراشا) شعله‌ور شده بود ساعاتی پیش مهار شد.