چهارشنبه 18 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری مهر

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان گفت: با اجرای انتقال سوابق بیمه‌ای به صندوق بیمه کشاورزان، بخش زیادی از مشکلات بیمه‌شدگان کشاورزان و روستاییان رفع خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - آیین تکریم و معارفه دادستان مرکز استان خراسان شمالی روز دوشنبه با حضور مقامات ارشد قضایی و اداری استان برگزار و سیدجواد ایلالی به‌عنوان دادستان عمومی و انقلاب بجنورد معرفی شد. (عکاس: وحید خادمی)

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان گفت که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی 10 میلیارد ریال برای استفاده از تجهیزات نوین و آموزش جوامع محلی در مدیریت مقابله با حریق احتمالی پارک ملی گلستان تصویب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت: امروز اجرای عملیات شناسایی و پی‌جویی در وسعتی به میزان 130 هزار کیلومتر مربع از مساحت کشور در قالب انجام 10 پروژه شناسایی انجام شده است.

خبرگزاری میزان

اهم فعالیت‌های سه ماهه اول فدراسیون دوچرخه‌سواری در سال 99 تقدیم وزارت ورزش شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی اظهار داشت: 50 درصد مرغداری‌های استان فرسوده است که صاحبان این واحدها توانایی به روز کردن تجهیزات را ندارند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی گفت: در 15 ماه گذشته، بیش از 16 میلیون متر مکعب آب زیرزمینی با اجرای برنامه‌های مختلف صرفه جویی شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس انجمن اقامتگاه‌های بوم‌گردی خراسان شمالی گفت: فعالیت این اقامتگاه‌ها با 50 درصد ظرفیت و با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سر گرفته شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - خراسان شمالی سالانه افزون بر یک میلیون و 500 هزار تن انواع تولیدات زراعی، باغی و دامی دارد که تنها بخش اندکی از آن در زمان تولید توسط صنایع و یا بخش دولتی خریداری می‌شود و بخش عمده‌تر آن به علت وضعیت نابسامان بازار، اسیر دست دلال‌بازی سودجویان می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی گفت: پیش بینی می‌شود 200 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان در سال جاری خریداری شود که نسبت به سال گذشته 20 درصد رشد خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون توسعه ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان شمالی اعلام کرد: استخرهای این استان با 50 درصد ظرفیت و تاکید بر رعایت فاصله 2 متری افراد از یکدیگر بازگشایی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل انتقال خون خراسان شمالی گفت: هزار و 900 واحد خون اهدایی شهروندان این استان در بهار امسال به استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون میراث فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: پرونده عرصه و حریم چهار محوطه تاریخی استان تهیه و به منظور دریافت مجوز به وزارتخانه ارسال شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد خطای انسانی را مهم‌ترین عامل افزایش قابل توجه آتش‌سوزی‌ها دانست و گفت: به همین علت در سه ماه نخست امسال گزارش‌های زیادی از این مراکز دریافت شده است.

وب‌گاه فرارو

استان تهران با ثبت‌نام 151 هزار و 724 نفر برای دریافت بیمه بی‌کاری بالاترین آمار کارگران کار ازدست‌داده را دارد. شیوع ویروس کرونا در این استان از اوایل اسفندماه خبری شد و همچنان هم این استان به وضعیت سفید نرسیده است. کمترین تعداد ثبت‌نام بیمه بی‌کاری هم مربوط به استان خراسان شمالی با ثبت چهارهزار و 391 نفر است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - تندباد با سرعت 72 کیلومتر بر ساعت مناطقی از جنوب غرب استان خراسان شمالی را درنوردید.