چهارشنبه 18 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - ساخت هزار نیروگاه خورشیدی پنج کیلوواتی برای خانوارهای مددجوی زیر پوشش نهادهای حمایتی خراسان شمالی از هفته جاری آغاز شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی گفت: 35 هزار نفر سرپرست خانوار روستایی و عشایری در این استان زیر پوشش هیچ بیمه اجتماعی نیستند.

خبرگزاری دانا

اصلیترین مصادیق آسیب‌های اجتماعی برآمده از کاهش نرخ رشد جمعیت، کاهش نرخ فرزندآوری و رواج الگوی بی فرزندی و تک فرزندی در جامعه است که منجر به تضعیف و گسست روابط عاطفی بین اعضای خانواده و به ویژه همسران شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیر فرودگاه بجنورد گفت: 537 مسافر فروردین و اردیبهشت ماه امسال و در شرایط کرونا با پروازهای این فرودگاه جابه جا شدند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 97 درصد کاهش دارد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: متاسفانه وضعیت رودخانه اترک در این استان، اسفبار است و باید توجه بیشتری به آن صورت گیرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: همان‌گونه که آیین های شب قدر و نماز عید سعید فطر با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی در استان برگزار شد، می توان سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی را نیز با رعایت نکات بهداشتی برگزار کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی با انتقاد از قرار نگرفتن حوزه بیمه روستایی و عشایری در اولویت کاری فرمانداران گفت: کم‌کاری در بیمه‌های اجتماعی به هیچ عنوان توجیه پذیر نیست.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: امسال، جذب و آموزش 10 هزار و 669 نفر بی‌سواد این استان هدفگذاری شده که تلاش داریم این امر محقق شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی شیروان گفت: به دنبال شیوع بیماری کرونا، میزان مصرف گوشت مرغ در دومین شهرستان خراسان شمالی کاهش چشمگیری پیدا کرده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - سرمای بهاره و بارندگی‌های پی در پی امسال روند کشت چغندر قند در خراسان شمالی را طولانی کرده و موجب شد که علیرغم سپری شدن موعد تقویمی هرساله، کشت این محصول در استان همچنان ادامه داشته باشد.

خبرگزاری مهر

مرکز آمار ایران گزیده متوسط قیمت محصولات و هزینه خدمات کشاورزی زمستان 1398 را منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: مرکز آمار ایران متوسط قیمت محصولات و هزینه خدمات کشاورزی زمستان 1398 را منتشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: مرکز آمار ایران گزید متوسط قیمت محصولات و هزینه خدمات کشاورزی زمستان 1398 را منتشر کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - فرماندار شهرستان گرمه گفت: زلزله 3.3 ریشتری بامداد امروز (شنبه) در این شهرستان خراسان شمالی خسارتی نداشت اما، اعضای ستاد مدیریت بحران آماده باش هستند.

خبرگزاری ایسنا

بعد از زمینلرزه دو گنبدان استان کهگیلویه و بویراحمد با بزرگای 5.2، دماوند استان تهران نیز بار دیگر زمینلرزه‌ای با بزرگای 4 را تجربه کرد و به اعتقاد محققان این حوزه جنبایی گسل مشا موجب این رخداد لرزه‌ای در استان تهران شده است.