چهارشنبه 18 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - امام جمعه بجنورد با بیان اینکه مجلسیان باید قانون‌های دست و پاگیر را از جلوی راه بردارند، گفت: قانون انتخابات از جمله قوانینی است که هنوز بر زمین مانده و بعضا مشکلاتی نیز ایجاد کرده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مقالات پژوهشگر و عضو هیات علمی دانشگاه بجنورد در جمع مقالات داغ و پراستناد پایگاه وب آو ساینس (web of science) قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) گفت: پتروشیمی خراسان، سال قبل با تحقق 114 درصد از تعهد ارزی خود در سامانه نیما، از موثرترین پتروشیمی‌ها در کمک به ثبات نرخ ارز در کشور بود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - با گرم شدن هوا و با توجه به بارندگی‌های اخیر دشتی از شقایق‌های سرخ در جای‌جای استان خراسان شمالی روییده و مناظر سحرانگیزی از طبیعت زیبای این استان را به تصویر کشیده است. (عکاس: وحید خادمی)

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: میزان تولید قند در استان کمتر از نیاز است و به همین علت باید کارگاه‌های تولیدی در این بخش حمایت شوند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - عضو هیات علمی دانشگاه بجنورد گفت: تاثیر کرونا بر اقتصاد خراسان شمالی و البته بر کشور، بسیار کمتر از آثار سنگینی است که بر اقتصاد جهان تحمیل خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: براساس آمار اولیه، مردم استان در عید سعید فطر، 6 میلیارد ریال زکات فطریه پرداخت کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - شهردار بجنورد گفت: هم اکنون حل مشکلات خدمات شهری در محله ها، با اولویت مناطق کمتر برخوردار شهر در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه مشکلات زیرساختی هر محله در یک هفته برطرف می شود.

خبرگزاری دانا

بانوان ابریشم باف جرگلانی طی دو سال اخیر با حذف رشته ابریشم بافی از آزمون فنی و حرفه ای و با عدم تمدید گواهینامه فعالیت خود در این رشته مواجه شده اند که این مسئله موجب شده است تا در زمینه پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی خود دچار مشکل شوند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس مرکز تحقیقات هواشناسی اداره‌کل هواشناسی خراسان شمالی گفت: فاروج با 192.2 میلی‌متر بارندگی در فروردین و اردیبهشت، پرباران‌ترین شهرستان استان در بهار امسال بوده است.

خبرگزاری تسنیم

یک نشان و 9 دیپلم افتخار به همراه 20 گواهی شرکت به اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون در چهاردهمین مسابقه بین‌المللی هنر و گرافیک «سرزمین مادری» کشور بلاروس تعلق گرفت.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرعامل ستاد دیه خراسان شمالی گفت: 2 متهم زن که به دلیل جرائم غیرعمد به تحمل زندان محکوم شده بودند قبل از زندانی شدن با کمک مددکاران و خیران استان رهایی یافتند.

خبرگزاری مهر

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: سفرهای هوایی داخل کشور که پس از شیوع کرونا به شدت کاهش یافته بود، در حال افزایش است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - یک فعال اقتصادی در خراسان شمالی گفت: بسته شدن مرزها، یکی از اثرات منفی کرونا بر حوزه اقتصاد است و در شرایط حاضر انتظار می‌رود مسوولان از هم‌اکنون، برای صادرات محصولات کشاورزی وارد میدان شده و رایزنی‌های لازم را داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - عملیات اجرایی ساخت شهرک گلخانه‌ای 100 هکتاری شیروان، به عنوان بزرگترین طرح گلخانه‌ای خراسان شمالی و یکی از بزرگترین طرح‌های این حوزه در کشور، روز سه‌شنبه با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر جهاد کشاورزی آغاز شد.