چهارشنبه 18 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: شیوع کرونا چهار میلیارد و 300 میلیون ریال به سالن‌های سینمایی و نمایشی این استان خسارت زد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان از افزایش پاداش قهرمانان جهانی ناشنوا خبر داد و گفت: بر اساس قول وزیر ورزش و جوانان، پاداش این قهرمانان 50 درصد قهرمانان المپیک و پارالمپیک خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - سرپرست معاونت عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: باید از همه ظرفیت‌های قانونی برای تامین 30 درصدی حق بیمه منازل مسکونی روستایی با مشارکت دهیاری‌ها استفاده شود.

خبرگزاری میزان

نسل جوان را باید حفظ کرد. با این روند کنونی اگر ما پیش برویم - من چندی پیش هم در ماه رمضان در سخنرانی گفتم - کشور پیر خواهد شد. خانواده‌ها، جوان‌ها باید تولید مثل را زیاد کنند؛ نسل را افزایش دهند. این محدود کردن فرزندان در خانه‌ها، به این شکلی که امروز هست، خطاست.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - فرماندار فاروج خواستار ساخت خانه جوان در این شهرستان خراسان شمالی شد و گفت: 300 مترمربع زمین برای این منظور در سال 96 اختصاص یافته است.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - بجنورد - استان خراسان شمالی در شمال شرق کشور با داشتن باغ های میوه، اراضی زراعی و مراتع مرغوب با گل و گیاه های وحشی شرایط مساعدی برای فعالیت زنبورداری دارد، مجموعه عواملی که سبب شده این استان به صورت بالقوه یکی از قطب های تولید عسل در کشور باشد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی، مصرف آب خام و دست اول در صنایع را یک آسیب خواند و گفت: صنایع در این استان باید به تدریج، استفاده از آب خام را به صفر برسانند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استان خراسان شمالی در شمال شرق کشور با داشتن باغ‌های میوه، اراضی زراعی و مراتع مرغوب با گل و گیاه‌های وحشی شرایط مساعدی برای فعالیت زنبورداری دارد، مجموعه عواملی که سبب شده این استان به صورت بالقوه یکی از قطب‌های تولید عسل در کشور باشد. (عکاس: وحید خادمی)

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیر فرودگاه بجنورد گفت: اولویت این مجموعه در شرایط شیوع ویروس کرونا حفظ روال عادی پروازهای کنونی ایرلاین‌ها است که پس از عادی شدن شرایط، افزایش مسیرها را در برنامه داریم.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - کشاورزان خراسان شمالی باید آب‌بهای خود را بر اساس برق مصرفی، پرداخت کنند که وجود یک شمارشگر مشترک برای محاسبه آب و برق، این قشر تولیدکننده را دچار مشکل کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ عضو کمیته اپیدمیولوژی کووید 19 وزارت بهداشت معتقد است بر اساس یافته‌ها شاید حدود 15 میلیون نفر جمعیت کشور از اول اپیدمی تا کنون آلودگی را تجربه کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیته ملی اپیدمیولوژی کووید19 با بیان اینکه در مقایسه با بسیاری از کشورهای دنیا، میزان کشندگی کرونا در ایران به طور قابل توجهی کمتر از برخی کشورهای پیشرفته و آمریکایی است، علت این امر را بافت سنی نسبتا جوان کشور دانست.

وب‌گاه تابناک

بر اساس مطالعه انجام شده در شهر تهران و نمونه‌گیری از کارمندان اداره‌های مختلف، حدود 20 درصد افراد سرو مثبت کرونا بودند. این مطالعه در افرادی که برای آزمایش تشخیص طبی به آزمایشگاه‌ها مراجعه کرده بودند، حدود 12 درصد موارد مثبت را نشان داده و یک نمونه نیز از جمعیت عمومی ساکنین تهران در حدود یک ماه گذشته انجام شد که حدود هشت درصد مثبت بودند؛ بنابراین باید بپذیریم که در شهر تهران شاید به...

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی که مطابق با بند «الف «تبصره 16 قانون بودجه 99، بانک ها موظف به پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج 50 میلیون تومانی به متقاضیان با یک ضامن و سفته هستند، اما اکثر بانک‌ها حاضر به اجرای قانون نشده اند و برای اعطای این وام، 2 ضامن و یک چک مطالبه می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

صنایع دستی در جوامع سنتی که به فرهنگ گردشگری هم وابسته هستند نقش مهمی در اشتغال‌زایی دارد و تمرکز بر این حوزه به مثابه تمرکز بر اشتغال پایدار است؛ حالا بحران کرونا این حوزه شغلی را به شدت تخریب کرده و باید پرسید آیا این خسارت‌ها جبران می‌شود؟