چهارشنبه 18 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری دانا

علی فخرانی با اشاره به اینکه استانداری، راه و شهرسازی، شهرداری و نظام مهندسی دستگاه های مرتبط با بافت فرسوده شهری هستند، گفت: ناهماهنگی بین این دستگاه ها عامل وقفه طولانی مدت اجرای پروژه ارمغان است.

خبرگزاری دانا

مریم پورآدینه با اشاره به اینکه بارداری در ایام کرونایی هیچ منافاتی ندارد، گفت: زنان باردار باید فاصله گذاری اجتماعی، بهداشت فردی، استفاده از ماسک، عدم حضور در تجمع ها، مسافرت به مناطق قرمز رعایت ها را ویژه در نظر داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی شیروان گفت: میزان ریزش گندم در کشتزارهای این شهرستان در فصل برداشت از میانگین استانی و کشوری آن پایین‌تر است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزیده شدن 2 دانش‌آموز این استان در مرحله نهایی پویش ملی «با کتاب در خانه» خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور مجاهدانه نسل جوان با انگیزه مهذب و مجهز به دانش روز در عرصه کار، سازندگی، پیشرفت و عدالت ایران اسلامی است.

خبرگزاری ایسنا

نماینده مردم بجنورد در مجلس یازدهم با بیان اینکه «اجرای عدالت فقط بر عهده دستگاه قضایی نیست»، گفت: مجلس با نظارت صحیح و تصویب و اصلاح قوانین بر محور عدالت و دولت در مقام اجرای این قوانین باید فعالیت کند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس اداره حفاظت و حمایت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی گفت: 17 مورد پرونده استعلام اکتشاف و بهره‌برداری معدن در عرصه های منابع طبیعی استان سه ماه نخست امسال وصول شد که پس از بررسی، با هفت طرح آن موافقت شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: با تحقق برنامه افزایش 15 هزار تنی گوشت مرغ در سال جهش تولید، این استان امسال در تولید و تامین نیاز خود به این فراورده پروتئینی به خودکفایی می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس پلیس آگاهی خراسان شمالی از وقوع نزاعی دسته‌جمعی در یک جشن عروسی در شهرستان گرمه خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر کشته و یک نفر نیز مجروح شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: نوشتن یک نسخه واحد برای همه استان‌ها، جواب نمی‌دهد و باید نسخه توسعه را متناسب با توانمندی و ظرفیت‌های هر استان پیچید.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: یک ساختمان موزه دفاع مقدس استان که مربوط به موزه اسناد و کتابخانه است، در سال جاری افتتاح خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیر امور زراعت سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی با بیان اینکه مصرف گندم در استان سالانه 120 هزار تن است گفت: پیش‌بینی شده که امسال 200 هزار تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری شود.

خبرگزاری تسنیم

آخرین جزئیات زمان و نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد به تفکیک استان ها اعلام شد.

خبرگزاری ایسنا

در هفته گذشته علاوه بر ثبت زوج زلزله‌های استان فارس با بزرگای 5.1 و 5.7 در گردکشانه استان آذربایجان غربی زمینلرزه‌ای به بزرگای 4 و سنگان استان خراسان رضوی زلزله‌ای به بزرگای 4.1 به ثبت رسید.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مرکز رشد پارک علم و فناوری بجنورد به منظور حمایت از ایده‌ها و فعالیت‌های نوآورانه بانوان، آنها را برندسازی و بازاریابی می‌کند.