شنبه 14 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری دانا

توسعه و ایجاد شهرک ها و نواحی صنعتی جدید تقاضا محور در حال حاضر در خراسان شمالی با موانع مهمی از جمله تامین آب و عبور از حریم ایل راه ها مواجه شده است.

خبرگزاری دانا

محسن رعنایی گفت: 38 پرونده درمان ناباروری از ابتدای سال جاری در خراسان شمالی تشکیل شده و 90 میلیون تومان هزینه های درمان ناباروری پرداخت شده است.

خبرگزاری دانا

قاسم قاسمی گفت: در استان خراسان شمالی تاکنون یک هزار و 185 خانواده برای دریافت زمین در طرح فرزند آوری و جوانی جمعیت ثبت نام کردند که 918 خانواده واحد شرایط بودند.

خبرگزاری مهر

موافقت با روسیه بر سر لغو روادید گروهی، ترک خوردن بقعه بی بی شهربانو، تعیین تکلیف حراجی صنایع دستی و راه اندازی شهرک های اربعین از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.

خبرگزاری مهر

وزیر میراث فرهنگی در صفحه مجازی خود درباره مراسم کشتی با چوخه نوشت که همیشه خانم ها در این مراسم حضور داشته اند و نه کسی اعتراضی کرده و نه مسئله امنیتی بوجود آمده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: «کشتی با چوخه» با حضور 70هزار تماشاچی زن و مرد در اسفراین برگزار می‌شود نه کسی اعتراضی داشته و نه مسأله امنیتی به وجود آمده؛ و نه فیفا و فیلا دخالت کرده‌اند.

خبرگزاری دانا

سید عزت الله ضرغامی از اختصاص اعتبار ویژه برای کاوش و مرمت ارگ تاریخی بلقیس به عنوان دومین بنای خشتی ایران خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: 180 فرصت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری به منظور جذب و سهولت کار سرمایه گذاران تدوین و در قالب کتابچه ای در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - ورزشگاه 19 مهر بجنورد که به عنوان پیشانی ورزش خراسان شمالی یاد می شود در سال 1396 به بهره برداری رسید ولی اکنون به دلیل نبود اعتبار در نگهداری و زیرساخت، روند فرسودگی را در پنجمین سال افتتاح آغاز کرده است.

خبرگزاری تسنیم

در پایان بیست و سومین دوره مسابقات جودو نوجوانان قهرمانی کشور، استان خراسان رضوی به قهرمانی رسید.

خبرگزاری مهر

رقابتهای جودو قهرمانی نوجوانان کشور با قهرمانی تیم خراسان رضوی در بهشهر به پایان رسید.

وب‌گاه الف

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی اظهار کرد: مهم‌ترین عامل تهدید یوزپلنگ آسیایی در کشور جاده‌هایی هستند که از زیستگاه یوزپلنگ آسیایی عبور می‌کنند.

وب‌گاه الف

وزیر جهاد کشاورزی گفت: تمام مطالبات گندم‌کاران تا هفته آینده پرداخت می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - هشت پروژه کشاورزی در خراسان شمالی با اعتبار 2 هزار و 673 میلیارد ریال امروز (پنجشنبه) با حضور وزیر جهاد کشاورزی، استاندار خراسان شمالی و شماری از مسوولان افتتاح و یا کلنگ زنی شد.