یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری دانا

علی وفاه خواه گفت: در حال حاضر 12 تیم نظارتی در سطح استان مشغول به فعالیت هستند، که با آغاز طرح نوروزی، نظارت ها در گروه کالاهای مرتبط با این طرح که شامل آجیل و خشکبار، شیرینی و شکلات، میوه و تره بار، کیف و کفش، پوشاک هستند، تشدید شده است.

خبرگزاری دانا

استان خراسان شمالی بر اساس داده‌های مرکز آمار در بهمن ماه جاری جایگاه یازدهم کشور را در شاخص قیمت مصرف‌کننده به حد اختصاص داد اما این جایگاه نسبت به ماه قبل 3 پله بهبود داشت.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - سرکنسول جمهوری قزاقستان در استان گلستان گفت: زمینه های مناسبی برای فعالیت تجار خراسان شمالی در این کشور وجود دارد و از سرمایه گذاران خراسانی حمایت می‌کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان با بیان اینکه مبدا و مقصد تله کابین علی‌آباد در عرصه جنگل‌های هیرکانی نیست، گفت: وزیر میراث‌فرهنگی اجرای این طرح را به شرط خارج بودن از عرصه هیرکانی و تایید کارشناسان دستگاه‌های متولی بلامانع دانست.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور ساختمان جدید مرکز فناوری و رشد شیروان در شرق استان خراسان شمالی عصر روز شنبه افتتاح شد.

خبرگزاری ایسنا

معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به حوزه علم و فناوری ضروری است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری که صبح امروز به استان خراسان شمالی سفر کرده است، در حاشیه افتتاح این مجتمع نوآوری و صنایع خلاق گفت: خوشبختانه جهت‌گیری بخش‌های گوناگون استان خراسان شمالی به سمت و سوی توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری بوده است. از جمله نمود‌های عینی این رویکرد را می‌توان در شکل گیری این پارک علم و فناوری و بخش‌های مختلف...

وب‌گاه مشرق نیوز

دیدارهای مسئولان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با تصمیم‌گیران و نمایندگان ملت، یکی از اقداماتی بود که در سالی که گذشت، جهت رفع مشکلات این مجموعه، انجام شد.

خبرگزاری میزان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خراسان شمالی با اشاره به گم‌شدن تیم 21 نفره از کوهنوردان بجنوردی در ارتفاعات "شاه جهان" گفت: پس از 18 ساعت با تلاش 19 تیم امدادی و اعزام بالگرد هلال‌احمر، کوهنوردان پیدا شده و در حال انتقال به پایین‌دست هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری با هدف افتتاح مراکز نوآوری، خانه‌های خلاق و نوآوری، وارد استان خراسان شمالی شد و مورد استقبال استاندار و مقامات استانی قرار گرفت. وی ضمن افتتاح این مراکز، با فعالان دانش بنیان و خلاق استانی دیدار و از دستاورد‌های آنان بازدید می‌کند. بازدید از ساختمان مرکز نوآوری دانشگاه بجنورد ستاری در نخستین بخش از...

وب‌گاه مشرق نیوز

ماه رجب 29 روزه بوده و غره‌ی ماه شعبان 1443 روز جمعه 13 اسفند ماه خواهد بود.

خبرگزاری میزان

طبق گزارش پایگاه اطلاع رسانی khamenei.ir، ماه رجب 29 روزه بوده و غره‌ی ماه شعبان 1443 روز جمعه 13 اسفند ماه خواهد بود.

خبرگزاری دانا

علیرضا باغچقی با اشاره به اینکه سهمیه قیر رایگان برای استان خراسان شمالی پنج هزار و 555 تن از سازمان شهرداری ها بوده است، گفت: سهمیه قیر رایگان سازمان شهرداری ها، به تمام شهرداری های استان اختصاص پیدا می کند.