یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حبیب‌الله آسوده در آیین تجلیل از فعالان مراکز نیکوکاری استان خراسان شمالی گفت: حدود 9 هزار مرکز نیکوکاری در کشور فعال هستند. وی افزود: در سال جاری 4500 میلیارد تومان به مراکز نیکوکاری کمک شده است که تمامی آن با نظارت هیات عامل مراکز نیکوکاری و کمیته امداد، به نفع نیازمندان هزینه شده است. وی بیان کرد: حدود 50 درصد کمک‌های مردمی کمیته امداد از...

خبرگزاری دانا

حمید رمضانی گفت: کشتار دام در استان خراسان شمالی طی 11 ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته 47 درصد افزایش داشته است.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - یکی از مهمترین رهاورد سفر هیات دولت به گلستان، تلاش برای گره‌گشایی از مشکل چندین ساله تله کابین‌های گرگان و علی‌آباد بود که مقرر شد با در نظرگرفتن ملاحظات زیست محیطی، زمنیه اجرای این طرح ها به عنوان پیشران تحول اقتصادی این استان شمالی محقق شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین اختتامیه هفتمین جایزه ملی فیروزه ظهر امروز در سالن سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی باحضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزیر ارشاد، اعضای دبیرخانه این جشنواره و جمعی از هنرمندان و شرکت‌کنندگان برگزار شد. اسامی برندگان در 4 بخش نوشت‌افزار، اسباب‌بازی، عروسک و هدایای فرهنگی به شرح زیر است. بخش نوشت‌افزار رتبه...

خبرگزاری دانا

آیین افتتاح همزمان 129 طرح محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان در استان خراسان شمالی به ارزش 24 میلیارد تومان به صورت ویدیو کنفرانس صبح امروز برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکام جداگانه‌ای مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های ایلام، خراسان شمالی و قشم را منصوب کرد.

خبرگزاری دانا

قلیف چال یکی از غذاهای سنتی و خوشمزه جاجرم است که طرفداران بسیار زیادی دارد، این غذای خوشمزه، سابقه طولانی در فرهنگ جاجرم دارد و می توان گفت به نوعی یکی از غذاهای گله داران این منطقه بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهدی رمضانی سرپرست نهاد طی احکامی جداگانه مدیران کل کتابخانه های عمومی استان‌های تهران، بوشهر و خراسانی شمالی را منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - مراسم پایانی سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران با معرفی برگزیدگان پایان یافت و خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در مازندران نیز یکی از رتبه‌های برتر این رویداد را کسب کرد و از خانواده زنده‌یاد حسین فلاحتی خبرنگار و مدیر فقید خبرگزاری ایرنا در خراسان شمالی نیز تجلیل شد.

خبرگزاری ایسنا

سرپرست نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور طی احکامی جداگانه مدیران کل کتابخانه‌های عمومی استان‌های تهران، بوشهر و خراسانی شمالی و همچنین مدیرکل «منابع انسانی و امور پشتیبانی» نهاد را منصوب کرد.

خبرگزاری مهر

مهدی رمضانی سرپرست نهاد طی احکامی جداگانه مدیران کل کتابخانه‌های عمومی استان‌های تهران، بوشهر و خراسانی شمالی و همچنین همچنین مدیرکل منابع انسانی و امور پشتیبانی نهاد را منصوب کرد.

خبرگزاری دانا

علی خیرالدین مبنی بر اختصاص زمینی به مساحت 15 هکتار به پارک علم و فناوری خراسان شمالی خبر داد.

خبرگزاری دانا

همزمان با تغییر استاندار خراسان شمالی عموم مردم و فعالان سیاسی منتظر تغییر در انتصاب مدیران استانی هستند و حالا با گذشت 3 ماه از حضور استاندار جدید خراسان شمالی انتصاب مدیران کل و فرمانداران با سرعت بیشتری در حال انجام است؛ در این گزارش به انتصابات اخیر استان اشاره شده است.

خبرگزاری دانا

علی صادقی با اشاره به اینکه افزایش قیمت ها به شدت بر بازار تاثیرگذار بوده است، گفت: براساس محاسبات صورت گرفته و بررسی وضعیت بازار قیمت پوشاک طی دو سال گذشته 25 درصد قیمت ها افزایش پیدا کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری در ادامه بازدید‌ها از شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، مراکز نوآوری و خانه‌های خلاق و نوآوری استان خراسان شمالی، در نشست شورای اداری حضور یافت و مراکز نوآوری مستقر در شهرستان‌های اسفراین، شیروان، مانه و سملقان را بر بستر ویدئوکنفرانس افتتاح کرد. گامی برای توسعه فرهنگ نوآوری و خلاقیت ستاری، با اشاره به این‌که...