یک‌شنبه 15 مهر 1403

روزه‌داران ایرانی شعار حمایت از مقاومت سر دادند / اجماع ملی برای دفاع از "مظلوم مقتدر"+ تصاویر

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
روزه‌داران ایرانی شعار حمایت از مقاومت سر دادند / اجماع ملی برای دفاع از "مظلوم مقتدر"+ تصاویر

مردم روزه‌دار ایران اسلامی از دقایقی پیش از آغاز رسمی مراسم روز قدس، در میادین و مسیرهای منتهی به راهپیمایی در استان‌ها و شهرهای مختلف با شور و شوق وصف‌ناپذیری حضور یافته اند تا بار دیگر با لبیک به فرمان امامین انقلاب، حمایت خود را از خط مقدس مقاومت فلسطین و قدس شریف اعلام کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از 2 سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا در حالی امسال راهپیمایی روز جهانی قدس در 900 شهر ایران با شعار "روز جهانی قدس؛ محور وحدت امت اسلامی، شکست خط سازش با رژیم غاصب صهیونیستی" برگزار شد. مردم روزه‌دار ایران اسلامی از دقایقی پیش از آغاز رسمی مراسم روز قدس، در میادین و مسیرهای منتهی به راهپیمایی در استان‌ها و شهرهای مختلف با شور و شوق وصف‌ناپذیری حضور یافته اند تا بار دیگر با لبیک به فرمان امامین انقلاب، حمایت خود را از خط مقدس مقاومت فلسطین و قدس شریف اعلام کنند.

اردبیل

مردم مومن و روزه دار سراسر استان اردبیل در اولین لحظات آغاز راهپیمایی با گام هایی استوار از کوی و برزن سواره و پیاده خود را به میعادگاه راهپیمایی روز قدس می رسانند تا با شرکت پرشور و متحد خود با دیگر خشم و انزجار خود را از رژیم منفور صهیونیستی نشان دهند.

اصفهان

مردم روزه دار نصف جهان همزمان با سراسر کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از ساعت ها قبل برای راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس آماده شده اند. رفته رفته به تعداد جمعیت افزوده می شود، مردمی که آمده اند تا برحمایت خود را از مردم مظلوم و مقاوم فلسطین در راه مبارزه با رژیم اشغالگر قدس اعلام و همچنین با آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید بیعت کنند.

دقایقی پیش در حالی که ساعت 10 صبح بود حرکت مردم اصفهان از مسیرهای اعلام شده به سمت میدان امام این شهر آغاز شده است و بار دیگر مردم اصفهان در همان دقایق ابتدایی نشان دادند که اینبار نیز با حضور پر شور خود حماسه دیگری آفریدند.

آذربایجان شرقی

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و پس از دو سال وقفه در راهپیمایی روز جهانی قدس به دلیل شرایط خاص کرونایی، از دقایقی قبل آحاد مختلف مردم آذربایجان شرقی از مقابل مساجد و محلات، هسته های اولیه راهپیمایی را تشکیل داده و به تدریج با شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» به محل های تعیین شده تجمع نزدیک می‌شوند.

از شهرستان های مختلف آذربایجان شرقی حاکی است، راهپیمایی روز جهانی قدس امسال متقاوت تر از سال های گذشته و پس از دو سال وقفه با شور و حرارت خاصی در حال شکل گیری و انجام است.

نوجوانان آذربایجان شرقی نیز با تشکیل گروه های موتور مزین به پرچم های ایران و فلسطین با راهپیمایان روز قدس در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی همراهی می‌کنند.

تجمع های راهپیمایی روز قدس در شهرستان های 21 گانه آذربایجان شرقی امروز، تصویر زیبا و کم نظیری از حضور کودکان خردسال و کهنسالان این دیار را برای جهانیان منعکس می‌کند.

آذربایجان غربی

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همزمان با روز جهانی قدس، مراسم راهپیمایی در دفاع از مظلومیت مردم مظلوم فلسطین در سرتاسر آذربایجان غربی با حضور اقشار مختلف مردم، شروع شد.

این راهپیمایی در شهرهای مختلف آذربایجان غربی از ساعت 10/30 دقیقه صبح امروز شروع شده و با طی مسیرهای راهپیمایی به مصلی نماز جمعه ختم خواهد شد.

امروز مردم روزه دار آذربایجان غربی، حماسه ای دیگر در دفتر تاریخ ثبت کردند و با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی خود از مردم مظلوم فلسطین، شعار "مرگ بر آمریکا" وو "مرگ بر اسرائیل" را با صدای بلند و رساتر فریاد زدند.

در این راهپیمایی باشکوه که مانند سال های قبل از کرونا با حضور باصلابت و باشکوه مردم مومن، انقلابی و همیشه در صحنه همراه بود؛ مردم با شعارهای خود اعلام کردند که از آرمان رهایی قدس شریف عقب نشینی نخواهند کرد.

خراسان شمالی

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس از دقایقی پیش همزمان با سراسر کشور در استان خراسان شمالی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز شد.

سیستان و بلوچستان

شیعیان و اهل تسنن پایتخت وحدت کشور با زبان روزه از آغازین ساعات راهپیمایی روز قدس در میادین اصلی شهرهای استان سیستان و بلوچستان حضور یافتند و هر لحظه بر تعدادشان افزوده می‌شود.

گلستان

مردم مومن و روزه دار استان گلستان دقایقی پیش در راهپیمایی روز قدس فریاد آزادی فلسطین را سر دادند و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل فریاد می‌زنند.

کردستان

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور از ساعت 10 صبح امروز جمعه (9 اردیبهشت ماه) در سطح شهرها و بخش‌های استان کردستان آغاز شد. مردم روزه‌دار و ولایتمدار استان کردستان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به خیابان‌ها آمدند تا بار دیگر با آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب تجدید بیعت کرده و ندای حق خواهی و دفاع از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین را سر دهند. این مراسم باشکوه در شهر سنندج، مرکز استان کردستان از میدان آزادی آغاز شد و راهپیمایان با عبور از خیابان فردوسی، میدان انقلاب و خیابان امام خمینی (ره) در سه راه حبیبی تجمع می کنند.

مازندران

راهپیمایی روز قدس از دقایقی پیش با حضور پرشور مردم مقاوم و شهید پرور در استان مازندران آغاز شد.

کهگیلویه و بویراحمد

راهپیمایی روز جهانی قدس، صبح امروز همزمان با سراسر کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد که در این گزارش، اخبار به صورت لحظه به لحظه بروز می‌شود.

پیش از آغاز رسمی مراسم در شهرهای مختلف استان، اقشار مختلف مردم با در دست داشتن تصاویری از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و همچنین پرچم‌های فلسطین، لبنان و سوریه در حال حرکت به سمت مصلی های نمازجمعه بودند. راهپیمایان شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «یا‌ایها‌المسلمون، اتحدوا اتحدوا» و... سر می‌دهند. فارس مردم استان فارس و شهر شیراز نیز امروز جمعه نهم اردیبهشت ماه برابر با 27 رمضان المبارک سال 1443 هجری ساعت 10 و 30 دقیقه صبح همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده اند. راهپیمایی از «میدان امام حسین (ع)» آغاز و در مسیر بلوار کریم خان زند، میدان شهدا، خیابان پیروزی، چهارراه پیروزی و بلوار شهید آیت الله دستغیب (ره) ادامه خواهد یافت و محل تجمع و قرائت قطعنامه نیز شبستان حضرت امام خمینی (ره) در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) است. سخنران رسمی این مراسم در شیراز، سرتیپ پاسدار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و در پایان، راهپیمایان در نماز جمعه شیراز به امامت آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس شرکت می کنند. مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه فارس امسال هم آماده اند تا با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مظلومان فلسطین اعلام کنند. گیلان راهپیمایی روز قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از دقایقی پیش در شهرها و شهرستان های گیلان آغاز و در حال برگزاری است.

به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، امسال راهپیمایی روز قدس همچون سال‌های قبل از شیوع بیماری کرونا و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در 95 نقطه گیلان برپا شده است.

تهران

اجرای زنده سرود سلام فرمانده در میدان فردوسی تهران که با استقبال بسیار زیاد مردم در پویش دهه نودی‌ها روبرو شد.

کرمان

شمارش معکوس به وقت تلاویو | شعار «مرگ بر اسرائیل» در خیابانهای کرمان طنین انداز شد

کرمانشاه

موج خروشان مردم سرپل ذهاب درحمایت از مردم فلسطین

خبر در حال تکمیل است...

روزه‌داران ایرانی شعار حمایت از مقاومت سر دادند / اجماع ملی برای دفاع از "مظلوم مقتدر"+ تصاویر 2
روزه‌داران ایرانی شعار حمایت از مقاومت سر دادند / اجماع ملی برای دفاع از "مظلوم مقتدر"+ تصاویر 3
روزه‌داران ایرانی شعار حمایت از مقاومت سر دادند / اجماع ملی برای دفاع از "مظلوم مقتدر"+ تصاویر 4
روزه‌داران ایرانی شعار حمایت از مقاومت سر دادند / اجماع ملی برای دفاع از "مظلوم مقتدر"+ تصاویر 5
روزه‌داران ایرانی شعار حمایت از مقاومت سر دادند / اجماع ملی برای دفاع از "مظلوم مقتدر"+ تصاویر 6
روزه‌داران ایرانی شعار حمایت از مقاومت سر دادند / اجماع ملی برای دفاع از "مظلوم مقتدر"+ تصاویر 7
روزه‌داران ایرانی شعار حمایت از مقاومت سر دادند / اجماع ملی برای دفاع از "مظلوم مقتدر"+ تصاویر 8
روزه‌داران ایرانی شعار حمایت از مقاومت سر دادند / اجماع ملی برای دفاع از "مظلوم مقتدر"+ تصاویر 9
روزه‌داران ایرانی شعار حمایت از مقاومت سر دادند / اجماع ملی برای دفاع از "مظلوم مقتدر"+ تصاویر 10
روزه‌داران ایرانی شعار حمایت از مقاومت سر دادند / اجماع ملی برای دفاع از "مظلوم مقتدر"+ تصاویر 11
روزه‌داران ایرانی شعار حمایت از مقاومت سر دادند / اجماع ملی برای دفاع از "مظلوم مقتدر"+ تصاویر 12
روزه‌داران ایرانی شعار حمایت از مقاومت سر دادند / اجماع ملی برای دفاع از "مظلوم مقتدر"+ تصاویر 13
روزه‌داران ایرانی شعار حمایت از مقاومت سر دادند / اجماع ملی برای دفاع از "مظلوم مقتدر"+ تصاویر 14
روزه‌داران ایرانی شعار حمایت از مقاومت سر دادند / اجماع ملی برای دفاع از "مظلوم مقتدر"+ تصاویر 15
روزه‌داران ایرانی شعار حمایت از مقاومت سر دادند / اجماع ملی برای دفاع از "مظلوم مقتدر"+ تصاویر 16
روزه‌داران ایرانی شعار حمایت از مقاومت سر دادند / اجماع ملی برای دفاع از "مظلوم مقتدر"+ تصاویر 17
روزه‌داران ایرانی شعار حمایت از مقاومت سر دادند / اجماع ملی برای دفاع از "مظلوم مقتدر"+ تصاویر 18
روزه‌داران ایرانی شعار حمایت از مقاومت سر دادند / اجماع ملی برای دفاع از "مظلوم مقتدر"+ تصاویر 19
روزه‌داران ایرانی شعار حمایت از مقاومت سر دادند / اجماع ملی برای دفاع از "مظلوم مقتدر"+ تصاویر 20
روزه‌داران ایرانی شعار حمایت از مقاومت سر دادند / اجماع ملی برای دفاع از "مظلوم مقتدر"+ تصاویر 21
روزه‌داران ایرانی شعار حمایت از مقاومت سر دادند / اجماع ملی برای دفاع از "مظلوم مقتدر"+ تصاویر 22
روزه‌داران ایرانی شعار حمایت از مقاومت سر دادند / اجماع ملی برای دفاع از "مظلوم مقتدر"+ تصاویر 23
روزه‌داران ایرانی شعار حمایت از مقاومت سر دادند / اجماع ملی برای دفاع از "مظلوم مقتدر"+ تصاویر 24
روزه‌داران ایرانی شعار حمایت از مقاومت سر دادند / اجماع ملی برای دفاع از "مظلوم مقتدر"+ تصاویر 25