سه‌شنبه 10 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه جهاد تبیین، نکته‌ای است که در تمام برنامه‌های 14 و 15 خرداد باید در نظر بگیریم، گفت: در شرایط ویژه‌ای به سر می‌بریم و رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان دیده‌بان و راهبر اصلی نظام، جهاد تبیین را مطالبه کرده‌اند لذا وظیفه داریم در تمام برنامه‌ها به این امر توجه داشته باشیم.

خبرگزاری دانا

طبق آمار‌ها نرخ رشد جمعیت در کشور و استان زنجان مناسب نیست و اگر موالید به همین روال ادامه‌دار باشد در سال 1430 بحران پیری به اوج خود خواهد رسید چراکه در استانی همچون زنجان نرخ رشد جمعیت در سال 1400 نسبت به سال 1399 یک درصد منفی است و این شرایط همچنان در حال تکرار است.

خبرگزاری دانا

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان با بیان اینکه قانون پرداخت وام فرزند‌آوری به بانک‌های استان زنجان به تازگی ابلاغ شد، گفت: به افراد متولد شده بعد از تاریخ یکم فروردین 1400 تسهیلات پرداخت می‌شود و مختص فرزند سوم نیست بلکه متقاضیان برای تولد بچه اول، دوم، سوم، چهارم و پنجم با شرایطی ویژه تسهیلات دریافت خواهند کرد.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان با بیان اینکه نرخ رشد جمعیت در کشور و استان زنجان پایین است گفت: باید با برنامه‌ریزی و اقدامات درست، نرخ موالید در استان زنجان در دو سال آینده رشد معنا داری پیدا کند.

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره حضور نیروهای خط شکن زنجان در عملیات بیت المقدس، گفت: 6 گردان خط‌شکن از زنجان در چهار مرحله از عملیات بیت المقدس حضور داشتند.

خبرگزاری دانا

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به تشکیل گروه جهادی سازش در بسیج حقوقدانان، گفت: استان زنجان در سازش رتبه نخست کشور را با فاصله قابل توجهی از رتبه دوم دارد.

وب‌گاه گسترش

رصد بازارها توسط خبرنگاران ایرنا نشان می‌دهد که وضعیت بازار مرغ، تخم مرغ، گوشت، روغن و ماکارونی به حالت عادی برگشته و تقریبا همه اقلام به میزان کافی وجود دارند؛ اکنون آرامش در بازار کالاهای اساسی برقرار شده و بازرسان بر قیمت‌ها و روند توزیع نظارت دارند.

وب‌گاه عصر ایران

رصد خبرنگاران استانی نشان‌دهنده بازگشت تدریجی آرامش به بازارهای مختلف است به طوری که در برخی کالاها مازاد عرضه وجود دارد.

خبرگزاری دانا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: یکی از دلایل کسب توفیقات در سطوح ملی و بین‌المللی، دستیابی به فناوری‌های نوین به‌ویژه در حوزه نانو، دفاعی و هسته‌ای است که موجب شده در مسیر استقلال، پایدار و ثابت‌قدم باشیم و حتی در دیپلماسی نیز دستمان پُر باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه 55 آنلاین

برای دریافت یارانه نان باید نانوایی ها شرایطی را رعایت کنند.

خبرگزاری دانا

مدیر عامل انجمن کلیوی کشور با اشاره به اینکه امید به زندگی در بیماران دیالیزی بسیار پایین و در حد 30 تا 60 درصد است، گفت: انجمن تشکیل شده و موظف به حمایت از بیماران کلیوی است.

خبرگزاری دانا

مدیر انجمن کلیوی استان زنجان با بیان اینکه بیماران کلیوی غیر از رنج بیماری نباید رنج دیگری متحمل شوند، گفت: بیش از 2 هزارو 100 پرونده از بیماران کلیوی در استان وجود داشت که بیشتر آن‌ها از چرخه دیالیز خارج شده و بیماران به روند زندگی عادی برگشته اند‌.

وب‌گاه عصر ایران

نانوایی های استان زنجان بر اساس طرح جدید یارانه آرد و نان به کارت خوان های هوشمند متصل شده اند و مردم می توانند بدون هیچگونه افزایش قیمتی نان را تهیه کنند.

خبرگزاری مهر

استاندار زنجان گفت: نانوایی های استان زنجان بر اساس طرح جدید یارانه آرد و نان به کارت خوان های هوشمند متصل شده اند و مردم می توانند بدون هیچگونه افزایش قیمتی نان را تهیه کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات جدید از یارانه نان اعلام شد.