سه‌شنبه 10 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه عرشه آنلاین

قرار است طرحی با عنوان هوشمندسازی یارانه نان نیز در کشور اجرایی شود که اکنون به صورت آزمایشی در استان زنجان در حال اجرا است.

وب‌گاه مشرق نیوز

چرا احزاب سیاسی در ایران به جای اینکه کمک‌کار مردم و نظام اسلامی شوند؛ تبدیل به وبال شده‌اند و کارهایشان دردی از مردم دوا نمی‌کند؟!

وب‌گاه گسترش

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان می گوید: خانه «خدیوی» به خاطر سهل‌انگاری پیمان‌کار در آتش سوخته است.

خبرگزاری دانا

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه امیدواریم در بازه زمانی نه چندان طولانی شاهد حل مشکل تعاونی علوم پزشکی زنجان باشیم، گفت: رویکردی که داریم این است که ساختار تصمیم‌گیری برای اعضای تعاونی‌ها با هیات‌مدیره یا بازرس باشد و انتخابات تعاونی‌ها نیز به‌موقع باید برگزار شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی از رئیس جمهور خواست که بیش از هر زمان دیگری به ضرورت ورزش در بین تمامی اقشار جمعیت اقدامات موثرتری را در دستور کار قرار دهد.

خبرگزاری دانا

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: با بارش‌های خوبی که از 4 تا 18 اردیبهشت ماه جاری در استان زنجان رخ داد پیش‌بینی می‌شود تولید محصول گندم و تحویل به سیلو‌ها افزایش یابد.

خبرگزاری دانا

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه طی هفته گذشته (منتهی به 30 اردیبهشت) گفت: در مدت مذکور 232 میلیون و 824 هزار و 248 سهم و حق تقدم سهام در این منطقه، داد و ستد شد.

خبرگزاری دانا

رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی از رئیس جمهور درخواست کرد آمار کم تحرکی را مطالعه کند.

خبرگزاری مهر

رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی از رئیس جمهور خواست توجه ویژه ای به تامین سلامت مردم و خطراتی که آنها را تهدید می کند داشته باشد.

خبرگزاری تسنیم

سومین هفته همایش پیاده روی ایرانیان با مشارکت شهرها و استان های مختلف برگزار شد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه نانوایی‌ها بیشترین میزان تخلفات و پرونده‌های تشکیل شده را در استان دارند گفت: باید دلیل تخلفات نانوایی‌ها علت‌یابی مشخص شود.

خبرگزاری دانا

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) با بیان اینکه محراب و تریبون روحانیت، مهم بوده و دشمن به این لباس حساس است، گفت: دشمن می‌خواهد بین مردم و روحانیت تفرقه ایجاد شود و مردم در مقابل حوزه بایستد که نباید این اجازه را بدهیم.

خبرگزاری مهر

خلخال - استاندار اردبیل از اختصاص 28 میلیارد تومان اعتبار از محل سفر رئیس جمهور برای تکمیل محور کلور - درام خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل پیشرفت پروژه راه ارتباطی خلخال - منجیل را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: براساس توافق صورت گرفته با مسئولین راه و شهرسازی استان و پیمانکار مجری طرح کار راه‌سازی قطعه 2 این پروژه باید تا پایان سه ماه سوم امسال تکمیل شود.

خبرگزاری دانا

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ساعت 18 روز 14 خرداد با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین عالی در امامزاده سیدابراهیم (ع) زنجان برگزار می‌شود.