سه‌شنبه 10 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حکم قاتل دو محیط‌بان زنجانی صبح امروز (دو شنبه دوم خرداد ماه 1401) در محل زندان مرکزی زنجان اجرا شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - حکم قاتل 2 محیط‌بان زنجانی که در هنگام تعقیب و گریز با شکارچیان با تیر جنگی آن‌ها به شهادت رسیدند، صبح روز دوشنبه در زندان مرکزی زنجان اجرا شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: بیش از چهار هزار پروژه نیمه‌تمام در حوزه وزارت ورزش و جوانان در کشور وجود دارد و در این میان نهاد متولی امور جوانان بعد از ادغام با ورزش زیر سایه ورزش قرار گرفته و حواشی ورزش به این حوزه آسیب زد.

وب‌گاه الف

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: روند نزولی جمعیت کشور تا سال 1415 ادامه می‌یاید.

خبرگزاری دانا

میثم پیله فروش با بیان اینکه استان قزوین و استان زنجان به عنوان استان‌های پایلوت در اجرای طرح یارانه آرد و نان هستند، گفت: دستگاه‌های کارتخوان در نانوایی‌ها تعبیه خواهد شد و یارانه آرد به حساب فردی که پروانه نانوایی به نام اوست واریز خواهد شد و نانوایی‌هایی که به این شبکه متصل می‌شوند به نفع آنان خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

متهم در تماس با خانواده بیماران و با معرفی خود به‌عنوان یکی از پرسنل بیمارستان و روانشناس، خواستار دریافت اطلاعات پزشکی بیمار و انجام مشاوره با اعضای خانواده بیماران بوده است.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان گفت: استان زنجان در زمینه اشتغال نسبت به استان های دیگر در وضعیت خوبی قرار دارد.

خبرگزاری دانا

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه امروزه جوان‌گرایی و جوان محور بودن یک انتخاب از انتخاب از انتخاب‌های متعدد نیست، گفت: بلکه تنها انتخاب راهبردی نظام برای آینده است و امروز با ضرورت تغییر نسل در حاکمیت مواجه هستیم.

خبرگزاری دانا

کارشناس ساماندهی تشکل‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه اکنون حدود 900 هیات مذهبی ثبت‌شده در سطح استان وجود دارد، گفت: متقاضیان جهت ثبت هیات مذهبی می‌توانند به سامانه «طوبی» مراجعه کنند که راهنمای لازم در این سامانه آمده است.

خبرگزاری دانا

در شهرستان طارم که به عنوان یکی از شهرستان‌های پرجمعیت استان زنجان مطرح است پزشک متخصص زنان که مستقر در شهرستان باشد و زنان و مادران باردار در هر لحظه از طول شبانه روز بتوانند دسترسی داشته باشند؛ امکان‌پذیر نیست.

خبرگزاری دانا

مسئول شبکه فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان با اشاره به اینکه در استان زنجان آمار دقیقی از افرادی که نیازمند پیوند عضو هستند، وجود ندارد گفت: در کشور در حدود 25 هزار نفر در لیست انتظار دریافت ارگان‌های حیاتی از جمله قلب، کلیه‌ها، ریه و کبد هستند.

خبرگزاری دانا

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان گفت: آزادسازی خرمشهر، سند افتخار و مایه مباهات بر پیشانی ملت ایران و سند خفت و خواری برای دشمن یعنی استکبار جهانی است.

خبرگزاری دانا

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه 15 درصد از متقاضیان وام ازدواج در سال گذشته موفق به دریافت این تسهیلات نشده‌اند، گفت: پیگیری دریافت وام ازدواج جوانان استان زنجان انجام خواهد شد.

خبرگزاری دانا

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: کاهش میزان مصرف سم، عدم آسیب به مزارع به لحاظ له شدگی محصول با تراکتور، کاهش مدت زمان سمپاشی و افزایش بهره‌وری از جمله مزایای سمپاشی با پهباد است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وحید یامین پور گفت: انقلاب، رویدادی کاملاً جوانانه بود. در دولت دهه 60 از وزیر 23 ساله تا نمایندگان 20 تا 30 ساله حضور داشتند و این اتفاق در دهه 70، 80 و 90 مبتنی بر پایه دهه 60 ادامه یافت و دیگر جوانان برای کشیدن بار انقلاب و کشور کارآزموده نشدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وحید یامین‌پور گفت: شعاری که دولت دارد، مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب بوده و در آن بیان شده که محور حرکت دولت بیانیه گام دوم است و محور این بیانیه نیز جوانان هستند. همچنین نگاهی که در حال حاضر به جوانان می‌شود با سال‌های گذشته متفاوت بوده و جوان‌گرایی و جوان‌محور بودن، تنها انتخاب راهبردی نظام برای آینده است.