سه‌شنبه 10 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه روز جهانی قدس، فرصت مناسبی برای پرداختن به موضوع فلسطین است، گفت: پرداختن به برنامه‌های بصیرتی و نشست‌های روشنگری خیلی مهم است اما نقطه اوج تلاش‌های ما باید حضور پرشور در راهپیمایی این روز باشد.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: خوشبختانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روزبه‌روز درخشش خوبی به معنای واقعی در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی داشته است.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر حضور اقشار مختلف با نمادها و لباس مخصوص در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: تاکید بر این است که گروه‌ها از هم جدا نشوند بلکه در یک نقطه حضور داشته باشند.

خبرگزاری دانا

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: زمانی که امام (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس اعلام کردند، کمتر کسی فکر می‌کرد که این روز به عنوان عَلَم، نماد و نشان مقاومت در بین ملت مظلوم فلسطین شده و باعث بیداری مظلومان و مستضعفان عالم شود.

خبرگزاری دانا

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: تفاهمنامه لازم منعقد شده و استارت کار نیز زده شده تا مراکز خلاقیت و شکوفایی به میزبانی فنی و حرفه‌ای در تمام شهرستان‌های استان زنجان ایجاد شود.

خبرگزاری دانا

رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به ورود سامانه جدید به استان زنجان، گفت: این سامانه همراه بارش باران و رگبار محلی و رعدوبرق خواهد شد و احتمال بارش تگرگ به‌ویژه در ارتفاعات شهرستان طارم نیز وجود دارد.

خبرگزاری دانا

دانشجویان دانشگاه آزاد زنجان در اعتراض به هتک حرمت قرآن، ظهر امروز در جوار مزار شهدای گمنام واقع در دانشگاه آزاد واحد زنجان (سایت امام خمینی (ره)) تجمع کردند.

خبرگزاری دانا

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان زنجان با اشاره به تعداد گروه‌های جهادی ثبت شده بسیج دانش‌آموزی استان زنجان، گفت: 247 گروه جهادی مدرسه محور و 18 گروه جهادی حوزه یا جغرافیا محور در استان زنجان فعالیت می‌کنند.

خبرگزاری دانا

رئیس اداره نظارت ساخت راه‌های فرعی و روستایی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با تاکید براینکه پیمانکاران از پروژه‌های راه روستایی در استان زنجان استقبال نمی‌کنند، گفت: در صورت استقبال پیمانکاران ساخت حدود 100 کیلومتر راه فرعی و روستایی را در برنامه داریم.

خبرگزاری دانا

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان با اشاره به مباحثی که پیرامون تغییر تعرفه پزشکان مطرح شده است، گفت: هنوز شورای عالی بیمه، نشستی در این خصوص نداشته و موردی به سازمان بیمه سلامت اعلام نشده است.

خبرگزاری دانا

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: با توجه به اینکه امسال با کاهش دمای هوا در ماه فروردین مواجه بودیم رویش برگ درختان توت با تاخیر روبه رو شد و طبق برنامه‌ریزیها توزیع تخم نوغان بعد از 15 اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

خبرگزاری دانا

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: انجام عملیات کشاورزی در شهر چورزق طارم و شکستگی لوله انتقال آب در منطقه شناط ابهر سبب گل‌آلودگی آب شرب شده بود که امروز این مسئله رفع شد.

خبرگزاری دانا

رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان در مورد علت حمله پلنگ به انسان به صورت متوالی در یک ماه گذشته در استان زنجان گفت: ورود ناآگاهانه افراد به زیستگاه و قلمرو پلنگ‌ها علت حمله آن‌ها بوده است.

خبرگزاری ایرنا

استان ها - ایرنا - متخصصان حوزه سلامت هشدار دادند که با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان و اطعام دهی روزه داران و همچنین مناسبت های پیش رو شبهای قدر، راهپیمایی روز قدس و نماز عید سعید فطر همچنان رعایت شیوه نامه های بهداشت فردی و محیط، استفاده مناسب از ماسک ضروری است.

خبرگزاری دانا

رئیس پلیس آگاهی استان از وقوع 2 فقره قتل در زنجان خبرداد و گفت: عاملان هر 2 واقعه قتل بلافاصله توسط پلیس آگاهی استان دستگیر شدند.

خبرگزاری دانا

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه حدود 205 مزار گران‌قدر شهدا ساماندهی نشده است، گفت: این مزارها عمدتاً در شهرستان‌های طارم، ماهنشان و زنجان هستند.