سه‌شنبه 10 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: تنها مشکل مناطق حفاظت‌شده از بین رفتن زیستگاه است چرا که حفر چاه‌های عمیق و غیرمجاز، گسترش یافته و زیستگاه منطقه آهوان را از بین برده است.

خبرگزاری دانا

رئیس دبیرخانه فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور استان زنجان در بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت، موفق به کسب 3 رتبه برتر شد.

خبرگزاری دانا

آثار تاریخی هر خطه نشان از هویت هر قوم و شهری دارد که نگهداری از آن وظیفه‌ای همگانی است، اما کاروان سرای تاریخی نیک‌پی متاسفانه سالیان سال است که مورد بی‌مهری و بی‌توجهی مسئولان قرار گرفته که گویا بود و نبودش برای آن‌ها بی‌مفهوم است.

خبرگزاری دانا

مدیر‌عامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه سد تهم در حال حاضر قریب به 26 میلیون متر مکعب آب دارد، گفت: اگر آب درست و بهینه مصرف نشود آب سد تهم فقط تا پایان سال جاری توانایی تامین آب شرب شهر زنجان را خواهد داشت.

خبرگزاری دانا

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به برگزاری کنگره 4 هزار شهید روحانی کشور در خرداد سال جاری گفت: این کنگره را می‌توان در راستای عمل به جهاد تبیین دید که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است چرا که بخش عمده‌ای از شکل گیری انقلاب اسلامی به واسطه روحانیت بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در در دیدار با مدیر کل، معاونان اداه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و دبیر جشنواره ملی پانتومیم بر ظرفیت این استان برای تبدیل شدن به قطب نمایش میم کشور تاکید کرد.

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: 9216 سند اعم از فیلم، عکس، صوت، نگاتیو عکس‌نوشته و... جمع‌آوری شده و در دبیرخانه موجود است.

خبرگزاری دانا

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در هفته گذشته (منتهی به 2 اردیبهشت) گفت: در مدت مذکور 203 میلیون و 650 هزار و 813 سهم و حق تقدم سهام در این منطقه، داد و ستد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قوانین و برنامه های حمایتی زیادی برای پارک های علم و فناوری شرکت های دانش بنیان طراحی شده است که سازمان ها را ملزم به اجرا می کند اما در این میان گاه از روی بی اطلاعی و گاه از سر بی مسوولیتی، توجهی به آنها نمی شود؛ مساله ای که جوانان نخبه کشور را با مشکلات عدیده ای روبه رو کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس فدراسیون قایقرانی در واکنش به مهاجرت ملی‌پوش روئینگ، گفت: برای استخدام یک ورزشکار نخبه، آنقدر مانع تراشی شد که بهمن نصیری از کشور رفت. دلیل اصلی مهاجرت او بی‌نتیجه ماندن تلاش‌ها برای استخدام بود.

خبرگزاری مهر

قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور طی نامه‌ای مراتب ثبت ملی 9 اثر منقول فرهنگی‌تاریخی را به استاندار زنجان ابلاغ کرد.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان با بیان اینکه سپاه، اصلی‌ترین بازوی موثر انقلاب در مبارزه با استکبار جهانی است، گفت: سپاه در طول بیش از 4 دهه فعالیت خود به خوبی از مرزهای فیزیکی و عقیدتی نظام جمهوری اسلامی دفاع کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در هفته گذشته در کیاسر استان سمنان زمینلرزه‌ای به بزرگای 4 و در بافق استان یزد زلزله‌ای به بزرگای 4.4 رخ داد و دو زلزله در استان آذربایجان شرقی با بزرگای بیش از 3 به ثبت رسید.

خبرگزاری دانا

معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: بحث اصلی در شعار سال تولید است و سالهای سال است به این نتیجه رسیده‌ایم که مسیر پیشرفت از مسیر افزایش تولید میگذرد منتها تولیدی که به توسعه اقتصادی منجر شود.

خبرگزاری دانا

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه رهبری چند سالی است که شعار‌های سال را در حوزه اقتصادی بیان می‌کنند، گفت: پاشنه آشیل امروز جمهوری اسلامی ایران حوزه اقتصاد است.

خبرگزاری مهر

با حرکت موج جدید گردوغبار از کشورهای همسایه، نیمه غربی ایران امروز پنج‌شنبه ساعات غبارآلودی را پشت سر گذاشت تا مطابق پیش‌بینی هواشناسی آلودگی هوا تا پایان هفته مهمان این استان‌ها باشد.