سه‌شنبه 10 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در هفته گذشته (منتهی به 25 فروردین) گفت: میزان معاملات هفته گذشته رشد 27 درصدی نسبت به هفته ماقبل دارد.

خبرگزاری دانا

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به اینکه امروز یک نفر از طبیعت‌گردان در منطقه ماری شهرستان زنجان گمشده بود، گفت: این فرد توسط تیم عملیات کوهستان هلال احمر زنجان سالم پیدا شد.

خبرگزاری دانا

امام جمعه زنجان گفت: نامگذاری 29 فروردین به عنوان روز ارتش که از ابتکارات امام راحل (ره) است، یادآور رشادت، شجاعت، شهامت، ایثار و فداکاری بزرگمردانی است که با تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده نام خود را در قلب یکایک مردم ایران به نیکی ماندگار کرده‌اند.

خبرگزاری دانا

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: در مجموع 477 میلیارد تومان از مجموع منابعی که در سفر ریاست‌جمهوری تصویب شده بود از محل منابع سازمان برنامه و بودجه و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به دستگاه‌ها ابلاغ و کارسازی شده است.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان گفت: در راستای تحقق شعار سال از مجموعه مدیران استان انتظار می‌رود که تسهیلات مربوط به استعلامات سرمایه‌گذاری را جدی بگیرند و گره‌گشایی کنند چرا که تولید، وابسته به سرمایه‌گذاری است.

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: با جهاد تبیین باید تمام اقدامات، دستاوردها و پیشرفت‌ها را نه تنها به گوش ملت ایران بلکه باید به گوش سایر ملت‌های دنیا نیز برسانیم.

خبرگزاری دانا

خرید و فروش میوه در بین دلالان در میدان میوه و تره‌بار شهر زنجان موضوعی است که سبب افزایش قیمت میوه و تورم می‌شود که استانداری زنجان برای کنترل قیمت بازار میوه و تره بار ایجاد بازارهای موازی را ارائه داده است.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان نظام پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه قریب به 70 درصد مراکز پزشکی در بافت مرکزی شهر زنجان واقع شده‌است، گفت: جا‌به‌جایی این مطب‌ها به سایر نقاط شهر با اینکه به آرامی در حال انجام است اما ادامه روند کار لزوم همراهی سایر دستگاه‌ها را می‌طلبد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان از وقوع یک فقره تصادف رخ به رخ بین 2 دستگاه تریلر خبرداد و گفت: این تصادف یک کشته و یک زخمی بد حال بر جای گذاشت.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان حج و زیارت استان زنجان با اشاره به اینکه در استان در حال حاضر یک هزارو 135 زائر از سال 1398 برای اعزام به حج ثبت نام کرده‌اند، گفت: تعداد نهایی نفرات اعزامی زائران در حج 1401 بستگی به تفاهم نامه کتبی حج و زیارت با وزارت حج عربستان خواهد داشت.

خبرگزاری دانا

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه امروز شاهد غبار آلودگی هوا در استان هستیم، گفت: پیش‌بینی می‌شود از فردا غلظت گردوخاک در استان کاهش پیدا کند و رفته‌رفته شرایط آب‌وهوا بهتر خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

احتمالا به زودی ساختار یارانه نان تغیر خواهد کرد و در شیوه جدید برای هر خانوار کارت اعتباری در نظر گرفته خواهد شد.

خبرگزاری دانا

قرارگاه عهد خدمت بسیج دانشجویی استان زنجان جهادگرانی را به خود دیده است که خود را به آب‌وآتش زده‌اند تا اندکی از محرومیت‌های مردم کم کنند و این نیز روایتی از این جهاد و به آب‌وآتش زدن‌ها است.

خبرگزاری دانا

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه رایزنی با واحدهای تولیدی برای افزایش تولید جهت صادرات در حال انجام است، گفت: میزان رشد لازم جهت تحقق صادرات یک‌میلیارددلاری در حال انجام است.

خبرگزاری ایرنا

استان ها - ایرنا - نیمه غربی و بخش هایی از مناطق مرکزی و جنوب کشور از جمله تهران و جنوب البرز طی امروز و فردا (24 و 25 فروردین) با وزش شدید باد روبرو خواهند شد که گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا را در این نواحی در پی خواهد داشت.