سه‌شنبه 10 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

به مناسبت یازدهمین سال بزرگداشت روز ملی منابع انسانی، اولین رویداد بزرگ منابع انسانی استان زنجان با حضور اساتید برجسته مدیریت دانشگاه‌های تهران و زنجان و با همکاری انجمن مدیریت دولتی ایران به‌صورت وبینار در زنجان برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

دارنده مدال طلای پارادوچرخه سواری در قهرمانی آسیا تاجیکستان با اشاره به عدم حمایت مسئولان ورزش استان زنجان گفت: با وجود این که در مسابقات قهرمانی آسیا تاجیکستان در تایم تریل انفرادی موفق به کسب مدال طلا شدم، اما مسئولان ورزش استان زنجان تنها با یک دسته گل از من تجلیل کردند.

خبرگزاری دانا

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه هنوز 70 درصد شرکتهای روی پسماندهای تولید شده را مالچ پاشی نکرده اند، گفت: عدم مالچپاشی می تواند باعث انتشار آلودگی به محیط زیست شده و اثرات سوئی به دنبال داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس بررسی آلودگی هوا و تغییر اقلیم اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست استان زنجان توصیه کرد: سالمندان، بیماران تنفسی و قلبی و افراد با شرایط خاص از فعالیت طولانی مدت در هوای آزاد خودداری کنند.

خبرگزاری میزان

رنکینگ مرحله اول سومین دوره از مسابقات لیگ کاراته وان ایران در دو بخش پسران و دختران اعلام شد.

خبرگزاری دانا

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: برخی از اولیا با وجود سرویس مدارس حاضر به استفاده از سرویس مدارس نیستند و از نظر سلامتی و بهداشت نگران دانش آموزان هستند.

خبرگزاری دانا

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان زنجان با بیان اینکه خدیجه کبری (س) مهمترین حامی پیامبر (ص) بود، گفت: نقش حضرت خدیجه کبری (س) در موفقیت پیامبر نقش بسیار بی‌بدیل است.

خبرگزاری مهر

استمرار حضور ریزگردها مشکلات بزرگی در استان‌های مختلف کشورمان رقم‌زده است، آمار مراجعه به مراکز درمانی افزایش داشته و گردوغبار باعث غیرحضوری شدن مدارس در برخی شهرستان‌ها شده است.

خبرگزاری دانا

بانوی قهرمان زنجانی سال گذشته که موفق به کسب 2 مدال در دو مسابقه جهانی متفاوت شده بود امسال هم توانست به مسابقات جهانی پومسه بانوان راه یابد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه احداث و مقاوم‌سازی سالانه 5 هزار واحد مسکونی روستایی در تعهد بنیاد مسکن استان قرار دارد، گفت: 55 درصد واحدهای مسکونی روستایی (بیش از 51 هزار واحد) تاکنون با مشارکت خود مردم و پای کار بودن بانک‌های عامل، مقاوم‌سازی شده است.

خبرگزاری دانا

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه انصار‌المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه همه باید هتک حرمت حرم رضوی را محکوم کنند، گفت: گاها یک موضوع کذب را رسانه‌های خارجی و بعضا رسانه‌های داخلی بسیار بزرگ نمایی می‌کنند اما در مقابل هتک حرمتی که در حرم رضوی به حریم دین، حریم معنویت عالم اسلام و حریم روحانیت شد؛ هیچ حرکت و اقدامی توسط برخی جریانات داخلی نشد.

خبرگزاری دانا

مدیر‌عامل نمایشگا‌های بین‌المللی کاسپین استان زنجان با بیان اینکه از عصر امروز نمایشگاه ضیافت به مدت 5 روز در زنجان برگزار می‌شود، گفت: زمان بازدید از نمایشگاه از ساعت 18 تا 23 خواهد بود.

خبرگزاری دانا

حذف ارز ترجیحی که به‌مثابه جراحی اقتصادی است اگرچه دردهایی دارد اما این جراحی اقتصادی مانع از بروز فساد و رانت در این حوزه می‌شود.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر میدانی بودن مدیران گفت: تجربه 37 ساله بنده نشان می‌دهد که مدیری که از اتاقش بیرون بیاید و از پروژه‌های حوزه مدیریتی خودش بازدید کند، حتما فکر کرده و چاره‌ای برای مشکلات آن پیدا می‌کند.

خبرگزاری دانا

رئیس اداره مراتع، اداره کل منابع طبیعی استان زنجان با اشاره به اینکه حضور دام در مراتع استان زنجان دو برابر ظرفیت مراتع است گفت: البته این آمار مربوط به شاخ شماری چند دهه گذشته است و اگر بخواهیم آمار دقیق تری داشته باشیم باید اعتبار کافی برای این امر اختصاص داده شود.

خبرگزاری دانا

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه نبود پزشک در مرکز سلامت پری ماهنشان موقتی بود، گفت: به دلیل مشکل ایجاد شده برای پزشک مرکز، پزشک دیگری مستقر شد تا اورژانس این مرکز بدون پزشک نباشد.