سه‌شنبه 10 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به وضعیت آب‌وهوای استان زنجان گفت: از ظهر سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سامانه‌ای وارد استان زنجان می‌شود که منجر به وزش باد شدید تا نسبتاً شدید می‌شود.

خبرگزاری دانا

روغن موتور خودرو با وضعیت نامناسبی در زنجان مواجه شده به‌گونه‌ای که هم علی‌رغم تکذیب مسئولان، کمبود و افزایش خودسرانه قیمت‌ها از سوی اتحادیه مطرح بوده و این در حالی است که مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان می‌گویند هیچگونه کمبودی وجود ندارد و در صورت تخلف به ما گزارش دهید!

وب‌گاه تابناک

خبرگزاری میزان

استانداری خوزستان اعلام کرد ادارات و مدارس این استان به دلیل گردو غبار تعطیل شده است، پیش از این تعطیلی دبستان و پیش دبستانی‌های استان در نوبت صبح امروز اعلام شده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

خبرگزاری دانا

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان با اشاره به اینکه از روز پنج‌شنبه هوای زنجان الوده بوده و هشدار‌های لازم داده شده است، گفت: به دلیل تداوم آلودگی هوا و وجود ذرات معلق در هوا علاقه‌مندان به ورزش به دلیل آلودگی هوا از فعالیت در فضای باز خودداری کنند.

خبرگزاری دانا

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان با بیان اینکه بعد از آغاز طرح رایگان ملی دو گانه سوز کردن خودروهای حمل و نقل بار و مسافر استان زنجان عمده این خودرو ها دوگانه سوز شده اند، گفت: این طرح همچنان در استان تداوم دارد.

خبرگزاری دانا

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به واژگونی 2 دستگاه خودرو در زنجان، گفت: واژگونی تریلر منجر به فوت یک نفر شد.

خبرگزاری دانا

حسینیه اعظم زنجان یکی از بزرگ‌ترین پایگاه‌های فرهنگی استان زنجان است که هرساله در ماه مبارک رمضان کارهای فرهنگی و مذهبی مختلفی از جمله جمع‌خوانی قرآن را برگزار می‌کند.

خبرگزاری دانا

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به هفته هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت شهید آوینی، گفت: گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی به همت بسیج هنرمندان زنجان برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

رئیس اداره انجمن اولیاومربیان اداره کل آموزش‌وپرورش استان زنجان با بیان اینکه تا پایان این هفته 90 درصد مشکلات سرویس مدارس حل می‌شود، گفت: هماهنگی سرویس مدرسه در مدارس به عهده انجمن اولیاومربیان هر مدرسه واگذار شده است.

خبرگزاری دانا

مشاور بانوان نظام پزشکی استان زنجان با بیان اینکه حفظ حریم خصوصی بیماران در زمان ویزیت از الزامات است، گفت: حداقل زمانی که پزشک باید برای ویزیت هر بیمار اختصاص دهد 10 دقیقه است.

خبرگزاری دانا

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با اشاره به مواضع کژدار و مریز اصلاح‌طلبان و رسانه‌های وابسته به آن‌ها در برابر حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی گفت: اصلاح‌طلبان با این حرکت به نظر خودشان می‌خواهند ناکامی‌های 8 سال گذشته و بلایی که بر سر این کشور آوردند را مقداری ترمیم کنند اما موفق نخواهند شد.

خبرگزاری مهر

بسیاری از استان‌های کشورمان بازهم در غبار فرو رفتند، این بار ریزگردها با عبور از آسمان جنوب و غرب و مرکز ایران از تهران راهی شمال شدند، حالا سواحل کشورمان هم از آلودگی هوا در امان نیستند!

خبرگزاری ایسنا

ورود ریزگردها به کشور در چند روز گذشته، هوای اکثر استان‌ها را تحت تاثیر قرار داده و در برخی شهرها منجر به تعطیلی مدارس شده است. در همه استانهای آلوده به گرد و غبار، برای تردد گروه‌های خاص ممنوعیت‌هایی اعلام شده و از آنها خواسته شده فقط در صورت نیاز از منزل خارج شوند. از طرفی در استانهای شمال غربی، مشکل ریزگردهای نمکی دریاچه ارومیه هم وجود دارد که مشکل را دو چندان می‌کند.

خبرگزاری دانا

مدیر امور شیلات و آبزیان استان زنجان با بیان اینکه با توجه به میزان بالای تولید ماهی در استان ایجاد واحد فرآوری امری ضروری است، گفت: مجموعه خرم پروتئین زنجان در مرحله تایید نهایی دریافت مجوز فرآوری ماهی قرار دارد.