سه‌شنبه 10 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه الف

ایسنا نوشت: جانشین رئیس پلیس‌راه استان زنجان گفت: در حال حاضر وضعیت ترافیکی در همه محورهای مواصلاتی زنجان سنگین گزارش شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: جانشین رئیس پلیس‌راه استان زنجان گفت: در حال حاضر وضعیت ترافیکی در همه محورهای مواصلاتی زنجان سنگین گزارش شده است.

خبرگزاری دانا

نایب‌رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان گفت: خوشبختانه پیگیری و تلاش‌های صورت‌گرفته مبنی بر عدم دریافت کپی مدارک از شهروندان به نتیجه رسید و بخشنامه آن از سوی استانداری به تمام دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شرکت‌های دولتی و دانشگاه‌ها ابلاغ شد.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - شهرستان رودبار که در بسیاری از نقاط کشور آن را به طعم زیتون‌های اعلا و متوع می‌شناسند، از جاذبه های تاریخی و طبیعی مثال زدنی برخوردار است که هر کدام میتوانند مقصدی مناسب برای گردشگری باشد.

خبرگزاری دانا

شهرستان ماهنشان با دارا بودن جاذبه‌های طبیعی و تاریخی همچون کوه‌های رنگی، قلعه بهستان، دریاچه پری و چندین ویژگی منحصر به فرد دیگر همچون نگینی در استان زنجان می‌درخشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسین بنیادی، مدیرکل زندان‌های استان زنجان به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 60 زندانی غیر عمد از زندان‌های استان آزاد شدند. وی اظهار داشت: تاکنون خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد 9 میلیارد تومان کمک کردند. مدیرکل زندان‌های استان زنجان گفت: استان زنجان به لحاظ برخورداری از مردم...

خبرگزاری دانا

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه جرم سرقت جرمی است که آحاد مردم را اذیت می‌کند، گفت: بر روی این موضوع تمهیدات ویژه ای با هدف مقابله با عناصر شکل دهنده سرقت در نظر گرفته ایم.

خبرگزاری دانا

علی عباسی گفت: تفاهم نامه ای با اتحادیه کشوری تعاونی‌های تامین نیاز صنفی استادکاران، کارگران ساختمانی و فصلی منعقد شده است، این اعضا با معرفی نامه ای که از اتحادیه دریافت می‌کنند می‌توانند در صندوق عضو شده و از مزایای آن استفاده نمایند.

خبرگزاری دانا

مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه طرح بسیج سلامت نوروزی با اولویت کنترل بیماری کرونا از 25 اسفند سال جاری آغاز شده و تا 15 فروردین 1401 ادامه دار خواهد بود، گفت: مراکز پرتردد روزانه از ساعت 8 صبح تا 8 عصر توسط کارشناسان بهداشت محیط تحت نظارت و پایش خواهند بود.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - شهرستان های فومن و شفت واقع در گیلان جلوه هایی از جاذبه های طبیعی و گوشه ای از هزاران نقش، نقاش چیره دست طبیعت را برای میهمانان نوروزی به نمایش می گذارد.

خبرگزاری دانا

نایب‌رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان با اشاره به ابلاغ قیمت میوه شب عید از سوی معاون اول رئیس‌جمهوری به استان‌ها گفت: قیمت‌های اعلامی، کارشناسی‌شده نیست و برای همه استان‌ها یکسان در نظر گرفته شده که موجب افزایش قیمت بازار و به ضرر مصرف‌کنندگان خواهد شد.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان با اشاره به افزایش ظرفیت تولید برق در استان زنجان گفت: با تلاش‌هایی که صورت گرفت از ابتدای تابستان سال بعد 300 مگاوات برق به تولید برق استان اضافه خواهد شد.

خبرگزاری دانا

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی در سطح کشور است، گفت: 2 هزار و 500 نفر از استان زنجان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

خبرگزاری دانا

مدیر‌عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان با بیان اینکه نظارت بر جایگاه‌های سوخت تحت عنوان گلگشت نوروزی انجام خواهد شد، گفت: در تامین سوخت مشکلی وجود ندارد و تغییری در میزان سهمیه و قیمت سوخت نیز اعمال نخواهد شد.

خبرگزاری دانا

دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان گفت: امیدواریم دولت با نظارت جدی خود بر بازار، جلوی افزایش تورم را بگیرد تا حلاوت و شیرینی مصوبه شورای عالی کار مبنی بر افزایش حقوق کارگران تا پایان سال آینده در دهان کارگران بماند و مستمر باشد.