سه‌شنبه 10 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی، روستائیان و عشایر استان زنجان با مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان زنجان با اشاره به اینکه در سال جاری میزان بیمه پردازی به صندوق 50 درصد افزایش یافت، گفت: در سال پیشرو علاوه بر اینکه مبلغ بیمه پردازی افزایش یافت میزان درآمد ماهیانه نیز به همان نسبت افزایش خواهد داشت.

خبرگزاری دانا

دریافت کپی مدارک هویتی توسط دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های زنجان در حالی ادامه دارد که بیش از یک سال از ابلاغ دستورالعمل سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر حذف دریافت کپی مدارک می‌گذرد.

خبرگزاری دانا

جانشین پلیس راه استان زنجان از وقوع حادثه مرگبار در جاده ترانزیت زنجان_ میانه خبرداد و گفت: امروز در کیلومتر 20 جاده ترانزیت زنجان_ میانه دو دستگاه تریلر به صورت شاخ به شاخ برخورد کرده و موجب مسدود شدن این محور شدند.

خبرگزاری دانا

معاون اداره کل راه و شهرسازی با اشاره به ساخت 7 مدرسه توسط اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: اقدامات ساخت چهار مدرسه شروع شده است.

خبرگزاری دانا

گنبد سلطانیه که همچون نگینی فیروزه ای در پهنه دشت فراخ سلطانیه رخ نمایی می‌کند از بی‌نظیرترین بناهای آجری جهان است که قامت سربه فلک‌کشیده‌اش همه را مجذوب خود کرده و چشمان هر بیننده را با نقش و نگار زیبایی که دارد نوازش می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

«ماده و تفکر» نام اثری است که در طبقه پایینی موزه هنرهای معاصر قرار دارد و آسیب دیدن این اثر در جریان برگزاری یک پرفورمنس، کارِ رئیس موزه را به برکناری کشاند.

خبرگزاری دانا

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه 30 پروژه ورزشی در استان زنجان ساخته می‌شود، گفت: 10 سالن ورزشی، 10 زمین چمن مصنوعی و 10 زمین ورزش ساحلی در سراسر استان زنجان ساخته خواهد شد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان با بیان اینکه ایجاد پنل (سیستم یا درگاه) مشترک، موضوع اساسی سازمان متبوع در سال آینده است، گفت: موسسات بیمه‌گر، سامانه‌های مختلفی دارند که به‌صورت مجزا از هم کار می‌کنند موسسات طرف قرارداد را در ارائه خدمات با مشکل مواجه می‌کند که پنل مشترک، ارائه خدمات را تسهیل و تسریع می‌کند.

خبرگزاری دانا

حضرت علی‌اکبر (ع)، شبیه‌ترین مخلوقات به پیامبر اکرم (ص) و بزرگترین فرزند امام حسین (ع) است که سالروز ولادت ایشان به عنوان روز جوان نامگذاری شده و الگوی جوانانی است مدیریت فردای جامعه به دست آنان خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمود سالاری یکی از علت‌های تغییر مدیر موزه هنر‌های معاصر تهران را حواشی آسیب به یک اثر هنری در این مجموعه دانست.

خبرگزاری دانا

«دوازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت» همراه با انتشار تقریظ رهبر انقلاب اسلامی بر کتاب «حوض خون» از سوی مؤسسه‌ی پژوهشی - فرهنگی انقلاب اسلامی در محل بیمارستان سابق شهید کلانتری اندیمشک برگزار شد.

خبرگزاری دانا

محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی حکمی عبادرضا اسلامی کولایی را به عنوان رئیس جدید موزه هنرهای معاصر تهران منصوب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری، عبادرضا اسلامی کولایی با حکم محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به عنوان رئیس جدید موزه هنر‌های معاصر تهران منصوب شد. در حکم انتصاب وی آمده‌است: «با عنایت به شایستگی و تجربیات ارزنده شما به موجب این حکم به عنوان «رئیس موزه هنر‌های معاصر تهران» منصوب می‌شوید. امید است با مدیریت تخصصی...

خبرگزاری ایسنا

محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی حکمی عبادرضا اسلامی کولایی را به عنوان رییس جدید موزه هنرهای معاصر تهران منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی حکمی عبادرضا اسلامی کولایی را به عنوان رییس جدید موزه هنرهای معاصر تهران منصوب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی حکمی عبادرضا اسلامی کولایی را به عنوان رییس جدید موزه هنرهای معاصر تهران منصوب کرد.