چهارشنبه 11 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: حکومت اسلامی و بسیج جهان اسلام از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.

خبرگزاری دانا

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: امروز شاخص قبولی خدمت مسئولین در خدمتگزاری و ارائه خدمت به مردم بوده و این شاخص در کمیته امداد امام خمینی (ره)، میزان همراهی مسئولان در ارائه خدمت به محرومین جامعه است که نقش موثر و زیادی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌اند.

خبرگزاری دانا

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در هفته گذشته (9 تا 13 بهمن) گفت: طی مدت مذکور 126 میلیون و 999 هزار و 236 سهم و حق تقدم سهام در این منطقه، داد و ستد شد.

خبرگزاری دانا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه امید را در آحاد مختلف مردم در مسیر روشن نظام باید تبیین کنیم، گفت: دشمن در صدد سیاه‌نمایی، توطئه و زیر سوال بردن دستاوردها و ارزش‌های انقلاب است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس هیات کاراته استان قم گفت: تیم کاراته قم با کسب 2 مدال طلا و یک برنز پس از 20 سال قهرمان مسابقات بزرگسالان ایران شد.

خبرگزاری تسنیم

نفرات برتر اوزان منفی 75، منفی 84 و مثبت 84 پسران مشخص شدند.

خبرگزاری مهر

در پایان رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته نفرات برتر کاتا و کومیته مردان در اوزان مختلف معرفی شدند.

خبرگزاری ایسنا

رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته با مشخص شدن نفرات برتر کومیته اوزان منفی 75، منفی 84 و مثبت 84 کیلوگرم به پایان رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امام جمعه موقت تهران گفت: همانطور که انقلاب را مردم اداره کردند، اقتصاد را هم باید آن‌ها اداره کنند.

خبرگزاری ایسنا

دستیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کار ما در حوزه فرهنگ بسیار سنگین و زیاد است، مهم‌تر از همه اینکه باید به فکر انسان سازی و فرهنگ‌سازی باشیم.

خبرگزاری ایسنا

جانشین سازمان بسیج مستضعفان گفت: موشک‌های امروز ما خواب راحت را از چشم دشمنان اسلام ربوده است.

خبرگزاری دانا

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: مشارکت دادن مردم در صحنه، یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب است یعنی مدیریت فردی، حزبی، جریانی و صنفی نبوده بلکه این مردم بودند که انقلاب را مدیریت کردند.

خبرگزاری دانا

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان زنجان گفت: آزادی، استقلال و تصمیم بر مقدرات خویش، بزرگترین سرمایه‌های ملت ایران است که به دست آورد و در عین حال توانست دین و اعتقاداتش را هم از گزند بیگانگان حفظ کند.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه هر حرکت و قیام اجتماعی دارای 3 ضلع هدف، رهبری و مردم است، گفت: این 3 ضلع هم عامل پیروزی و هم عامل تداوم و بقای انقلاب اسلامی ایران بوده است.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان گفت: اسلام، حقیقت زنده است بنابراین انقلاب هم حقیقت زنده است چرا که شاخه و امتداد اسلام است.