چهارشنبه 11 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: اکنون بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های چهارمحال و بختیاری، سمنان، خراسان شمالی و خراسان رضوی گزارش شده و در دیگر جاده‌های کشور بارش و مداخلات جوی نداریم.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با تبریک دهه فجر، گفت: دانش‌آموزان میراث‌داران انقلاب اسلامی هستند.

خبرگزاری دانا

صبح امروز زنگ انقلاب هم زمان با ورود امام خمینی (ره) به کشور زنگ انقلاب در مدارس سراسر استان نواخته شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی 9 استان کشور طی نامه‌ای خطاب به رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور خواستار انجام اقدامات عاجلانه برای تقویت زیرساخت‌های پدافند غیرعامل در مراکز حساس استراتژیکی کشور شدند. متن این نامه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم رهبر انقلاب: هرچه سازمان‌ها در دفاع غیر عامل کار کنند تا وقتی همه موارد رئوس آن مشخص شده است...

خبرگزاری دانا

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان گفت: تمام اقتدار، دستاوردها، آرامش، آسایش و پیشرفتی که امروز حاصل شده در سایه فداکاری نسل انقلاب، شهدا و ایثارگران است.

خبرگزاری دانا

سرپرست معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: بزرگترین فرصتی که در بحران کرونا وجود دارد، تقویت پایگاه اجتماعی و مردمی بدنه نیروهای انقلابی کشور است.

خبرگزاری دانا

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: 23 پروژه عمرانی این بنیاد با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد و 504 میلیون تومان همزمان با ایام‌الله مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وب‌گاه الف

امروز فرهنگیان شاغل و بازنشسته در برخی از استان‌های کشور تجمع اعتراضی نسبت به عدم اجرای طرح رتبه‌بندی برگزار کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: محور هراز تا ساعت 12:00 روز چهارشنبه 13 بهمن به دلیل انجام عملیات راهداری مسدود است و تردد از محورهای جایگزین کندوان و فیروزکوه انجام می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس اطلاعات بیش از 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

خبرگزاری دانا

رئیس هیئت هندبال استان زنجان با اشاره به حضور هندبالیست زنجانی در اردوی تیم ملی، گفت: این اردو برای اعزام به مسابقات آسیایی انجام می‌شود.

خبرگزاری دانا

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: برنامه‌های کانون در دهه فجر به‌صورت مشارکتی با سازمان‌های مختلف در 17 مرکز فرهنگی - هنری و 13 کتابخانه سیار و پُستی کانون در سطح استان برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌ها و منابع، یک ضرورت است، گفت: برای تحقق رشد اقتصادی مورد نظر در قانون بودجه سال آینده هم سیستم نظام تولید و هم سیستم مصرف باید تقویت شود.