چهارشنبه 11 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2284 ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، تردد‌ها نسبت به روز قبل 4.4 درصد افزایش یافته است.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: گفت: دهه فجر، برجسته‌ترین فراز تاریخ حیات سیاسی کشورمان در عرصه استقلال، آزادی و اوج عزت و عظمت و احساس هویت نیز در دوران دفاع مقدس است.

خبرگزاری دانا

رویدادهای مهم ورزشی استان قزوین، از کسب مقام قهرمانی چوخه کشور توسط کشتی‌گیر استان گرفته تا حضور داور قزوینی در بازی‌های لیگ برتر فوتسال کشور را در بسته خبری ورزشی می‌خوانید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری از پیگیری مطالبات مراجع تقلید و اساتید حوزه‌های علمیه در دولت سیزدهم خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

مدارس ایرانی خارج از کشور در 2 حوزه فعالیت خود را توسعه خواهند داد که یکی در حوزه جذب دانش‌آموزان تمام‌وقت است که متشکل از فرزندان ایرانیان مامور در خارج از کشور، فرزندان ایرانیان مقیم و یا بومیان ایران‌دوست که علاقه‌مند به آموزش‌های ایرانی هستند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش گفت: ساماندهی هدایت تحصیلی دانش آموزان برای رشته های متوازن باید در اولویت قرار گیرد و به موضوع آموزش‌های فنی و حرفه‌ای توجه ویژه‌ای داشت.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - ویروس کرونا در پوشش سویه‌ای جدید به چرخش درآمده، زنگرخطر را برای تمامی استان‌ها به صدا درآورده و مسوولان نیز هشدار داده‌اند که اگر ماسک نزنیم، فاصله اجتماعی را رعایت نکنیم و نسبت به تزریق واکسن بی‌تفاوت باشیم، تجربیات تلخ دو سال گذشته را باز هم تجربه خواهیم کرد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش‌وپرورش گفت: بیش از 100 هزار دانش‌آموز در مدارس ایرانی خارج از کشور تحصیل می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش‌وپرورش گفت: توجه به اسناد بالادستی و تقویت جایگاه فرهنگیان در جامعه باید جزو برنامه‌ها قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، در حکمی امیر کرم‌زاده را به‌عنوان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان منصوب کرد.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری دانا

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) گفت: با شروع به کار خط تولید پارچه کیسه هوا (ایربگ) در زنجان، شاهد صرفه‌جویی بیش از 30 میلیون یورویی در واردات این محصول در کشور خواهیم بود.

خبرگزاری دانا

رئیس نظارت و بازرسی اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به کاهش قدرت خرید مردم و همچنین کاهش فروش برنج در استان زنجان، گفت: متأسفانه صاحبان کارخانجات برای قیمت برنج در بازار تصمیم‌گیری می‌کنند.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان با تاکید بر توجه به ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان به منظور افزایش بهره‌وری تولید در استان زنجان گفت: در کلان سرمایه‌گذاری‌ها باید به سمتی حرکت کنیم که دانش‌بنیان بوده و مرز دانش در تولید کلان و ایجاد و فروش دانش در گام تغییر باشد.

خبرگزاری دانا

خط تولید پارچه مخصوص کیسه هوا (ایربگ) برای اولین بار در کشور با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و سایر مسئولان امروز (چهارشنبه 6 بهمن) در کارخانه نخ تایر زنجان افتتاح شد.

خبرگزاری مهر

مرکز آمار ایران اعلام کرد: بیشترین نرخ تورم ماهانه خانوارهای کشور مربوط به استان تهران با 3.9 درصد و کمترین نرخ تورم ماهانه مربوط به استان خوزستان با 0.1 درصد است.