چهارشنبه 11 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایسنا

در آیینی با حضور معاون وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، امیر کرم‌زاده به‌عنوان مدیرکل جدید میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان سمنان معرفی شد.

خبرگزاری دانا

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان با اشاره به برنامه‌های هیئت فوتبال استان زنجان، گفت: برنامه راهبردی فوتبال استان زنجان تدوین می‌شود.

خبرگزاری مهر

سمنان - طی حکمی از سوی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری امیر کرم زاده به عنوان مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان سمنان منصوب و از خدمات حمید رضا دوست محمدی تقدیر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر کشور در احکامی فرمانداران شهرستان‌های لاشار، لنده، رزن، شهرضا، فیروزه، ایجرود و قشم را منصوب کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در روزهای اخیر، فضای مجازی شایعات زیادی را به خود دید؛ شایعاتی که در سایه بی‌اطلاعی و ضعف در سواد رسانه‌ای ما بسیار دست به دست می‌شود و حتی گاهی خودمان هم به آن‌ها ضریب می‌دهیم.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان با بیان اینکه بارش اخیر برف، لازم بود اما کافی نیست، گفت: باید چندین مورد از این بارندگی‌ها باشد تا وضعیت بهبود پیدا کرده و کاستی‌های آب در استان جبران شود.

خبرگزاری دانا

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان زنجان با بیان اینکه رژیم پهلوی، جنایت‌های متعددی برای مردم ایران انجام داد، گفت: اعتقادات مردم را نشانه گرفتند و فرهنگ غربی را وارد کشور کردند.

خبرگزاری ایرنا

استان ها - ایرنا - شواهد نشان می‌دهد که موج ششم کرونا در کشور شروع شده، وضعیتی که با توجه به تجربه پیک‌های گذشته می‌تواند نشانه افزایش موارد بستری طی روزهای آینده و تعدادفوتی ها در هفته‌های آینده باشد.

خبرگزاری دانا

رئیس پلیس راهور استان زنجان گفت: به دلیل اینکه کوچه‌ها از برف پاک‌سازی نشده است شهروندان خودروهای خود را در خیابان‌های اصلی پارک می‌کنند و این باعث ترافیک در سطح شهر می‌شود.

خبرگزاری دانا

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: اولین دوره مسابقات آزاد مهارت ملیله‌سازی کشوری به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: بخشی از انتظارات مردم و سیاسیون مبنی بر سرعت در تغییر مدیران، طبیعی است اما باید این حق را داد که کارها با تامل و شناخت کافی انجام و شرایط طوری تغییر پیدا کند که وضعیت بعدی به لحاظ ارتقای کارها و انجام ماموریت‌ها، بهتر از وضعیت قبلی باشد.

خبرگزاری دانا

دادستان عمومی و انقلاب زنجان گفت: در خصوص اتفاقاتی که در پی بارش برف اخیر افتاد به عنوان مدعی‌العموم، ورود داشتیم و تفاوت وضعیت برف‌روبی در روزهای دوم و سوم بارش با روز اول، احساس شد هر چند ایرادات زیادی در این زمینه وجود دارد.

خبرگزاری دانا

مراسم تکریم و معارفه رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان ظهر امروز (دوشنبه 4 بهمن) با حضور معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان قانون اساسی برگزار و محمدجواد محمدی به عنوان رئیس این دفتر در استان زنجان منصوب شد.

خبرگزاری دانا

عضو حقوقدان و معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان قانون اساسی گفت: اعضای این نهاد، مدافعان حریم مردم‌سالاری دینی بوده و یک جمع چابک در ستاد و همچنین دارای دفتر در 31 استان و حدود 450 شهر هستند.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی ویژه اصحاب رسانه استان زنجان به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: در زمان حاضر حدود 20 هزار کارمند در 31 استان کشور در دورترین مناطق کشور و حوزه‌های مختلف به گروههای هدف خدمت‌رسانی می‌کنند.