چهارشنبه 11 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

استفاده از ظرفیت معادن و رشد صنعت از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است و در طول 43 گذشته به همت جوانان جایگاه خوبی در این مهم کسب کرده ایم که موجب اشتغالزایی و درآمد پایدار برای کشور شده است.

خبرگزاری دانا

مدیرکل کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه هم‌اکنون برای حدود 113 میلیون هکتار از اراضی کشور، سند مالکیت کاداستری صادر شده که عمده این اسناد مربوط به اراضی ملی و دولتی است، گفت: تا پایان سال جاری، صدور اسناد مالکیت کاداستری اراضی ملی و دولتی را به اتمام خواهیم رساند.

خبرگزاری دانا

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان امور اراضی کشور در خصوص سنددار کردن اراضی کشاورزی گفت: دولت سیزدهم و به‌ویژه وزیر جهاد کشاورزی در این زمینه مصمم هستند و یکی از مهمترین برنامه‌های 5 گانه وزیر جهاد کشاورزی که در مجلس شورای اسلامی ارائه دادند، سنددار کردن اراضی کشاورزی تا پایان دولت سیزدهم بود.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان گفت: با توجه به اینکه رفع تداخلات اراضی در شهرستان‌های خرمدره و سلطانیه به‌طور کامل انجام شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد لذا صدور اسناد اراضی کشاورزی این 2 شهرستان در اولویت بوده و تا پایان دهه فجر سال جاری انجام خواهد شد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان زنجان گفت: 14 هزار سند مالکیت اراضی کشاورزی به نیت 14 معصوم (ع) تا 22 بهمن سال در سطح استان زنجان صادر می‌شود.

خبرگزاری دانا

معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: داشتن سند مالکیت کشاورزی به هیچ وجه مانع از اقدام مردم برای ثبت‌نام در سامانه نهضت ملی مسکن نیست و مردم از این بابت نگران نباشند.

خبرگزاری دانا

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در هفته گذشته (2 تا 6 بهمن) گفت: طی مدت مذکور 148 میلیون و 250 هزار و 3 سهم و حق تقدم سهام در این منطقه، داد و ستد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون مرکز مدیریت راه‌ها گفت: کل تردد ثبت شده جاده‌ای در شبانه‌روز گذشته نسبت به روز قبل 4.4 درصد افزایش داشته و در همین مدت بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

خبرگزاری دانا

فروشگاه‌های زنجیره‌ای با عنوان تخفیف‌های بین 20 تا 50 درصد مردم را اغفال به خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌کنند درعین‌حال از خلأهای قانونی سوءاستفاده کرده و کالاهایی عرضه می‌کنند که وزن و حجم آن کمتر از کالاهای مشابه در خرده‌فروشان است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون جهاد کشاورزی و رئیس سازمان امور اراضی کشور با بیان اینکه حدود 18.7 میلیون هکتار اراضی کشاورزی نیازمند تعیین تکلیف است، گفت: تا کنون فقط چهار درصد زمین‌های کشاورزی کشور سنددار شده‌اند و صدور سند برای تمام اراضی در دستور کار دولت قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: یادواره شهید تهرانی‌مقدم و شهدای اقتدار موشکی با حضور و سخنرانی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در زنجان برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: مشتریانی که تقاضای گوشت چرخ‌کرده دارند، فروشندگان باید در حضور مشتری و با رعایت ضوابط بهداشتی اقدام به چرخ کردن گوشت کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بررسی تورم ماهانه خانوارهای کل کشور، استان تهران با ثبت 3.9 درصد، بیشترین نرخ تورم را در میان استان های کشور به خود اختصاص داده است. کمترین نرخ تورم ماهانه دی ماه نیز به نام استان خوزستان به ثبت رسیده که فقط 0.1 درصد تورم را در این ماه تجربه کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

هرگونه تغییر رنگ گوشت قرمز به سبز، قهوه‌ای و خاکستری یا ایجاد یک لایه لزج و چسبناک و استشمام بوی غیرطبیعی از علائم بارز و اصلی فساد گوشت است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با صدور حکمی روح الله صالحی را به عنوان مدیر کل این کمیته در استان زنجان منصوب کرد.