جمعه 13 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه فرارو

جرئیات و شرایط ثبت نام مسکن ملی دور جدید از 19 خرداد 1400 اعلام شد. برای ثبت نام مسکن ملی می توانید به سامانه tem.mrud.ir نسبت به ثبت نام در 240شهر اقدام کنید

وب‌گاه مشرق نیوز

نیکزاد گفت: امروز آقای همتی که نامزد ریاست جمهوری است باید پاسخگو باشد که چرا 11 نفر 90 هزار میلیارد تومان تسهیلات گرفتند و پس ندادند، در حالی که مردم عادی برای دریافت تسهیلات در مشکل هستند.

خبرگزاری دانا

دبیر هیات بوکس استان زنجان گفت: 17 ورزشکار برای حضور در اردوی تیم ملی بوکس دعوت شده‌اند که طوفان شریفی از زنجان نیز در بین دعوت‌شدگان قرار دارد.

خبرگزاری ایسنا

مرحله پنجم ثبت نام از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در 245 شهر آغاز شده که ساکنان کلانشهر تهران می‌توانند در شهرهای جدید پرند، هشتگرد، ایوانکی، نصیرشهر، صفادشت، رباط کریم و قرچک نام‌نویسی کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاونت مسکن و ساختمان از آغاز ثبت‌نام مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن در بیش از 200 شهر کشور خبر داد و مهلت ثبت‌نام را یک هفته اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از آغاز ثبت‌نام مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن در بیش از 200 شهر کشور خبر داد و مهلت ثبت‌نام را یک هفته اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از آغاز ثبت‌نام مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن در بیش از 200 شهر کشور خبر داد و مهلت ثبت‌نام را یک هفته اعلام کرد.

خبرگزاری دانا

یگانه فرد با اشاره به اینکه بانک مرکزی عامل ایجاد تحریم‌های داخلی است گفت: بخشنامه‌های بانک مرکزی دست تولیدکنندگان داخلی را بسته است.

خبرگزاری دانا

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در استان زنجان گفت: حضور قاطع و حداکثری در انتخابات، نشانگر بلوغ سیاسی، عدم بی‌تفاوتی به نظام و انقلاب، هوشمندی و اعتقاد مردم نسبت به سرنوشت خود است.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، آخرین وضعیت کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا

دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، آخرین وضعیت کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بیش از 100 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پیرامون مسائل اساسی آموزش و پرورش به نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری نامه نوشتند. در متن نامه بیش از 100 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان آمده است: «آموزش و پرورش بیت الغزل مسائل پس از انقلاب است. (رهبر معظم انقلاب اسلامی) جناب آقای دکتر سعید جلیلی حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر سید ابراهیم...