جمعه 13 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

رئیس شورای سیاستگذاری جبهه همبستگی نیروهای انقلاب اسلامی (همنا) در استان زنجان گفت: همنا به دنبال فراهم کردن زمینه‌های رشد و اعتلای جوانان انقلابی است.

خبرگزاری دانا

حمیدی رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی استان زنجان با تاکید بر اینکه حل مشکلات حوزه صنعت نیاز به مدیران میدانی دارد گفت: متاسفانه امروز مدیران ما خودشان بحران‌زا هستند.

خبرگزاری دانا

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در هفته گذشته (17 تا 19 خرداد) گفت: طی مدت مذکور 83 میلیون و 51 هزار و 784 سهم و حق تقدم سهام در این منطقه، داد و ستد شد.

خبرگزاری دانا

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با اشاره به سهم بخشهای مختلف در اشتغال استان گفت: سهم اشتغال استان زنجان در بخش خدمات 34.1 درصد است.

وب‌گاه الف

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: پس از حدود یک‌ماه روز بدون فوتی کرونایی در این استان ثبت شد که شمار فوتی کرونایی ها از زمان شیوع کرونا تاکنون به رقم یک‌هزارو 475 رسیده است.

خبرگزاری مهر

سال تحصیلی کرونایی که بالای 90 درصد روزهای آموزشی، دانش آموزان را خانه نشین کرد به پایان رسیده و در این میان مهمترین خبرها در خصوص برنامه های نامزدها در حوزه آموزش و پرورش است.

خبرگزاری ایسنا

در هفته گذشته صالح آباد استان ایلام زلزله‌ای به بزرگای 5.2 را تجربه کرد و تبریز نیز با زمین‌لرزه‌ای به بزرگای 4.2 ریشترلرزید.

خبرگزاری دانا

رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در استان زنجان گفت: برخی از نامزدها با سوء نیت در مناظرات بحث را به سمت حاشیه و بی‌اخلاقی سوق داده و از تکنیک‌های عملیات روانی و رفتارهای عوام‌فریبانه برای سوء استفاده از احساسات مردم استفاده کردند.

خبرگزاری دانا

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌اله سیدابراهیم رئیسی در استان زنجان گفت: آنچه که در انتخابات پیش رو جای نگرانی دارد، اعتماد مردم به کنشگران و دولتمردان سیاسی است که باعث کمرنگ شدن مشارکت مردم در انتخابات شود که البته به نظر می‌رسد، درست است.

خبرگزاری دانا

رابط ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان زنجان با بیان اینکه سعید جلیلی، موضوعیت خاصی به فرآیند انتخابات قائل است، گفت: نوع نگاه جلیلی، ارتقای فرهنگ سیاسی کشور بوده و به همین دلیل، مباحث فکری را دنبال می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سهیل کیارش معاون امور استان‌های ستاد سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی، از انتصاب مسئولین ستاد‌های استانی خبر داد. کیارش بیان داشت: احکام مسئولان ستاد‌های استانی دکتر سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی کاندیدای سیزدهین دوره انتخابات ریاست جمهوری، توسط ایشان صادر شد و ستاد‌های استانی با حضور نخبگان جوان در سراسر کشور مشغول فعالیت هستند. در بخشی از احکام...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون امور استان های ستاد سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی، از انتصاب مسئولین ستاد های استانی خبر داد.

خبرگزاری دانا

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌اله سیدابراهم رئیسی با بیان اینکه 11 نفر بالغ بر 90 هزار میلیارد تومان تسهیلات را گرفته و پس نمی‌دهند، گفت: رئیس کل بانک مرکزی باید پاسخ دهد اما چرا پاسخ نمی‌دهد؟

خبرگزاری ایسنا

معاون امور استان های ستاد سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی از انتصاب مسئولین ستادهای استانی خبر داد.

خبرگزاری مهر

معاون امور استان‌های ستاد سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری، از انتصاب مسئولان ستادهای استانی این نامزد خبر داد.

خبرگزاری دانا

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌اله سیدابراهیم رئیسی در استان زنجان گفت: طبق آیه‌ای از قرآن کریم، خداوند و مردم، مولفه‌های قدرت برای پیامبر در حکومت اسلامی بیان شده است.