شنبه 14 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پلیس در اعلام مهم ترین حوادث 24 ساعت گذشته ضمن هشدار به شهروندان با توجه به نزدیک شدن شب یلدا و کلاهبرداری های اینترنتی در این زمینه از دستگیری فردی خبر داد که با درج آگهی ارائه کالاهای تزئینی به مناسبت شب یلدا در شبکه اجتماعی اینستاگرام با فریب کاربران از آن ها کلاهبرداری می کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر این استان در کنار ظرفیت خیرین و داوطلبان با هدف نهادینه کردن فرهنگ نوعدوستی برای ارائه خدمات آموزشی و حمایتی به زندانیان و خانواده‌های آسیب پذیر آنها آماده ارائه خدمات است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با صدور پیامی اظهار داشت: روز دانشجو (16 آذر) فرصتی بسیار ارزشمند برای بازنگری هویت انقلابی دانشجویان ایران اسلامی است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: مظهر اقتدار قوه قضائیه در اقدامات قضایی در دادسراها متبلور است و این دستگاه با اراده منسجم در تصمیمات قضایی اجازه دست اندازی افراد سودجو به بیت‌المال و حقوق مردم را نخواهد داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: از هفته جاری، پروژه‌های جهش تولید این استان یکی از پس از دیگری در برنامه‌های هفتگی افتتاح طرح‌ها که با حضور ویدئوکنفرانسی رییس‌جمهوری برگزار می‌شود، به بهره برداری می‌رسند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات کشتی استان زنجان گفت: تیم زنجان به دلیل اعمال محدودیت‌های کرونایی، بدون تمرینات آمادگی، عازم رقابت‌های دور برگشت لیگ برتر کشتی باشگاه‌های ایران شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: تاکنون در این استان هشت هزارو 329 کودک معاینه چشم و پنج هزارو 671 نوزاد نیز غربالگری شنوایی شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: در حال حاضر بارش برف و وزش باد در برخی مناطق استان زنجان آغاز شده و وقوع کولاک برف نیز محتمل است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، تعداد واحدهای پلمب شده در هفته دوم محدودیت‌های کرونایی استان را مجموع 111 مورد عنوان کرد و گفت: از این تعداد 62 مورد به مراکز تهیه و توزیع موادغذایی، 41 مورد به اماکن عمومی و هشت مورد به واحدهای خدماتی اختصاص دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: هم اکنون باران سطح آزادراه زنجان - قزوین و جاده ترانزیت این مسیر را لغزنده کرده و تردد در جاده‌های کوهستانی استان با همراه داشتن زنجیر چرخ امکانپذیر است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک روز مثل همیشه به سراغ گوشی اش رفت تا فضای مجازی را چک کند همین که در حال گشت وگذار در فضای مجازی بود چشمش به عکس هایش خورد که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شد، شوکه شد و دنیا روی سرش آوار.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین رییس پلیس راه فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: رانندگی با خودروهای پلاک مخدوش و ناخوانا جرم تلقی و برابر قانون مجازات اسلامی با خاطیان برخورد خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - محدودیت‌های کرونایی 2 هفته‌ای به ویژه تعطیلی مشاغل غیر ضرور با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس در سراسر کشور انجام شد، به عقیده مسوولان استان زنجان همکاری مردم و اصناف مطلوب و قابل تامل بود بطوریکه می‌توان گفت در این برهه سرنوشت‌ساز نمره قبولی را کسب کردند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان زنجان گفت: با اعمال محدودیت‌های 2 هفته‌ای 3 شهرستان استان از وضعیت قرمز خارج و نارنجی شدند و یک شهرستان نیز هم اکنون در وضعیت زرد قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون 53 هزار و 970 بسته اقلام بهداشتی در این استان توزیع شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سپاه انصارالمهدی (عج) و جمعیت هلال احمر استان زنجان برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در قالب طرح " شهید قاسم سلیمانی" با یکدیگر همکاری می‌کنند.