شنبه 14 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

استان ها - ایرنا - بارش برف که دیروز نقاط مختلف کشور را در برگرفت، اکنون در بسیاری از جاده‌ها و شهرها ادامه دارد و لغزندگی و برودت دما موجب کندی رفت و آمد در جاده ها شده است

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: برف و کولاک شدید یکشنبه شب در استان زنجان راه 42 روستا را مسدود کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: متاسفانه مراکز ارائه دهنده مشاوره‌های قبل از ازدواج در استان، در این امر جدیت لازم را به خرج نمی‌دهند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: حوزه جمعیت از اهمیت زیادی برخوردار است بر این اساس باید اطلاعات و آمار مربوط به این حوزه در استان، متمرکز باشد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ودرمانی استان زنجان گفت: طی ارزیابی اخیر و طبق رتبه بندی انجام گرفته این واحد دانشگاهی هشت پله ارتقا یافت و در بین دانشگاه‌های کلان منطقه 6 آمایشی کشور نیز رتبه اول را کسب کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - افزایش تعداد مشترکان شرکت گاز در استان زنجان، میزان مصرف این انرژی را در پاییز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد افزایش داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: بارش برف و کولاک شدید آزادراه زنجان - قزوین، جاده ترانزیت و مسیرهای کوهستانی استان را فراگرفته و تردد در این مسیرها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر هیات کاراته استان زنجان گفت: دوره مربیگری تئوری عمومی کاراته درجه 1، 2 و 3 به میزبانی زنجان برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، گفت: در محورهای 19 استان بارش برف و باران گزارش شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: وقوع کولاک و کاهش دید افقی و لغزندگی سطح آسفالت در آزادراه زنجان - قزوین، حادثه ساز و موجب تصادف زنجیره‌ای خودروها شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان زنجان گفت: در سال آبی جاری میزان بارندگی‌ها در شهر آب‌بر این استان نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 201 درصد رشد یافت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: موارد مثبت تست‌های سرپایی کرونا از 61 درصد به 39 درصد رسید و طی 10 روز گذشته نیز با ورود تست‌های سریع به استان موارد مثبت به 21 درصد کاهش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: عامل دسترسی غیرمجاز به حساب بورسی یکی از شهروندان از سوی پلیس فتا این استان شناسایی و دستگیر شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: مردی که با استفاده از سلاح شکاری، دوست و آشنای خود را به قتل رسانده بود از سوی پلیس آگاهی شهرستان ماهنشان و با مدد کارآگاهان زنجان دستگیر شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: این استان در استفاده از شبکه شاد رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده که این مهم با اقدامات جهادگرانه معلمان و تلاش عوامل اجرایی استان محقق شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در مرحله اول و دوم اجرای رزمایش ایران همدل از طریق مراکز نیکوکاری این استان بیش از 18 میلیارد و 77 میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی برای کمک به نیازمندان جمع‌آوری شد.