شنبه 14 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: با افتتاح دفتر خدمات الکترونیک قضایی در زندان زنجان امکان ارتباط ویدیویی همزمان چهار شعبه محاکم با زندان فراهم شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان -- ایرنا - کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: در حال حاضر هوای زنجان ابری، بارانی و مه آلود است و این وضعیت تا روز جمعه تداوم خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان زنجان گفت: ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای زنجان پس از موج نخست شیوع ویروس کرونا در تعطیلی مطلق به سر می‌برند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رسانه‌ها و مطبوعات زنجان در هفته جاری موضوعات مختلفی را در سرخط اخبار و صفحات نخست خود انعکاس دادند که از جمله آن‌ها می‌توان به آمار بالای تخلف گرانفروشی و افزایش سوانح رانندگی و فوتی‌های ناشی از آن در جاده قیدار - ابهر در استان اشاره کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: برای اصحاب رسانه و خبرنگاران واجد شرایط مسکن، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت نام اولیه را انجام دهد و راه و شهرسازی استان این مهم را بررسی کند تا برای این قشر در حوزه مسکن اقداماتی انجام شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس ستاد اقامه نماز استان زنجان از طراحی و راه اندازی سامانه ارزیابی مساجد و نمازخانه‌های بین راهی در این استان خبر داد و گفت: با توجه به قابلیتها این نرم افزار در نظارت بر نمازخانه‌های بین راهی، قرار است این ابتکار طی چند ماه آینده در سراسر کشور نیز اجرایی شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: تعدادی از واحدهای صنفی شهر از اجرای طرح ممنوعیت یک ماهه مشاغل غیرضرور ابراز بی‌اطلاعی می‌کنند بر این مبنا این مهم از طریق اصناف به اتحادیه‌های صنفی، بازار و دیگر واحدهای مشمول ابلاغ و اجرای آن رصد می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان -- ایرنا - کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: با ورود توده هوای سرد به زنجان، میزان دما در اغلب مناطق این استان به زیر صفر خواهد رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف استان زنجان گفت: 6 ماهه نخست امسال پنج محکوم به اعدام در این استان با تلاش شوراهای حل اختلاف، معتمدان و ریش سفیدان و جلب رضایت اولیای دم، از قصاص رهایی یافتند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل گمرک استان زنجان گفت: بیش از 95 درصد کالاهای وارداتی به این استان، جزو مواد اولیه واحدهای تولیدی و صنعتی است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته طی چند ماه گذشته، گشایش‌های خوبی در صادرات و واردات این استان ایجاد شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر هیات فوتبال استان زنجان گفت: در حال حاضر بیش از 120 مربی زن و مرد در این ورزش زنجان فعال هستند که زمینه و بستر را برای رشد و پیشرفت این رشته ورزشی هموار کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به ساخت 2 هزار واحد مسکونی محرومین در استان گفت: تاکنون یک‌هزارو 650 متقاضی مسکن محرومین جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: با توجه به آغاز فصل سرد سال سوخت دوم مصرف کنندگان استان زنجان تامین شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: 69 نفر از محکومان محاکم در این استان به مناسبت ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) مشمول عفو رهبر معظم انقلاب شدند.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل _ ایرنا _ معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با ابلاغ 180 میلیارد ریال از اعتبارات منظور شده به پروژه در حال ساخت خلخال - منجیل، عملیات اجرایی این پروژه شتاب می‌گیرد.