شنبه 14 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری مهر

زنجان - معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از راه‌اندازی مدرسه ملی مجازی به عنوان یکی از راهکارهای اساسی در راستای دست‌یابی به عدالت آموزشی در کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: در شرایط کنونی فعالیت آموزشی معلمان در فضای مجازی در کنار کادر درمانی که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، کمتر نیست و در واقع می‌توان گفت جهاد آموزشی معلمان دیده نمی‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: زنجان در ورزش کشتی جزو استان‌های ریشه دار بوده و از پیشکسوتان، قهرمانان و استعدادهای سرشاری برخوردار است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: با شیوع کرونا خلاهای آموزشی دانش آموزان توسط خانواده ها، شبکه آموزشی شاد و قالب بسته‌های آموزشی طراحی شده، تامین می‌شود اما به طور طبیعی وضعیت حاکم آسیب و ضربه‌ای به حوزه تربیتی این قشر وارد کرده است.

خبرگزاری ایسنا

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در ادامه سفر دو روزه خود به استان زنجان، صبح امروز (پنج شنبه) در مرکز خیریه مهرانه و مجمع عمومی هیأت کشتی استان حضور یافت و با حجت الاسلام والمسلمین خاتمی، امام جمعه زنجان نیز دیدار کرد.

خبرگزاری مهر

زنجان - رئیس فدراسیون کشتی گفت: برای حضور در رویدادهای برون‌مرزی به تصمیم کادر فنی تیم‌ملی اتخاذ می‌کنیم.

خبرگزاری ایسنا

رئیس فدراسیون کشتی از مقوله پشتوانه‌سازی به عنوان یکی از رویکردهای اصلی این فدراسیون در شرایط کنونی یاد کرد.

خبرگزاری مهر

زنجان - رئیس فدراسیون کشتی گفت: معتقدیم کشتی زنجان قادر است با تمهیدات لازم به روزهای اوج خود در گذشته بازگردد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس فدراسیون کشتی تاکید کرد: آنچه که توسعه ورزش را در شرایط کنونی به دنبال دارد، تعامل بوده و تقابل نمی‌تواند به این روند کمک کند.

خبرگزاری ایسنا

با افتتاح دفتر خدمات الکترونیک قضایی در زندان زنجان امکان ارتباط ویدئویی همزمان 4 شعبه محاکم با زندان فراهم شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس فدراسیون کشتی گفت: کشتی، ورزشی مقدس بوده و از قدمت چند هزار ساله برخوردار است که باید تقویت شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آمار استخراج سرب و روی در هفت ماهه امسال به رقم 584 هزار و 248 تن رسید که سهم انگوران (زنجان) بیش از 94 درصد ثبت شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بنی هواشناسی استان زنجان گفت: با توجه به بارانی بودن آسمان زنجان و سرد شدن هوای استان، در برخی از ارتفاعات زنجان نخستین برف پاییزی به زمین نشست.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرست بیمه سلامت استان زنجان گفت: در زمان حاضر به طور میانگین برای بستری هر بیمار کرونایی چهار میلیون تومان هزینه می‌شود که این رقم در صورت بستری در بخش مراقبت های ویژه " آی سی یو " به 30 میلیون تومان نیز می‌رسد.

خبرگزاری مهر

60 تیم برای حضور در لیگ‌های سبک‌های آزاد و کنترلی کاراته کشور اعلام آمادگی کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: با متخلفان برگزار کننده تورهای گردشگری غیرمجاز برخورد جدی و قانونی می‌شود.