شنبه 14 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طی یک هفته اخیر اقلام اساسی به میزان کافی در استان تامین و به موقع توزیع شده است و هم اکنون هیچ گونه کمبودی در بازار وجود ندارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پورش زنجان گفت: با اقدامات انجام گرفته و با هدف کاهش ترددها و تجمعات فرآیند درخواست و صدور تاییدیه تحصیلی دانش‌آموزان به شیوه تمام الکترونیکی انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: در سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به زنجان قرار شد اینترنت پرسرعت تا آخر اسفند امسال با 79 سایت در 99 روستای این استان ایجاد شود که تاکنون در 36 سایت با 49 روستا، راه اندازی شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان گفت: شکارچی غیرمجاز وقتی خود را در یک قدمی دستگیری دید کبک‌های شکار شده را رها و از محل متواری شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: مراکز درمانی استان در شرایط به وجود آمده ناشی از اپیدمی ویروس کرونا، از کمبود پرستار رنج می‌برد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه اولویت معاونت به نتیجه رساندن تحقق عدالت جنسیتی و ارتقا و بهبود وضعیت زنان و خانواده است، گفت: پیوست رسانه‌ای و مستندسازی دو امر مهم در این زمینه است.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - زنجان - روستای شیلاندر در 35 کیلومتری شهر زنجان واقع شده و با معماری پلکانی یکی از زیباترین روستاهای استان زنجان است. جاده منتهی به این روستا جاده زنجان - طارم است که بعد از گذر از سد زیبای تهم و توسط یک جاده فرعی خاکی به این روستای بکر می‌رسد. معماری این روستا شبیه ماسوله است که به شکل حیرت آوری در بافت کوهستانی قرار گرفته است و در فصل های مختلف بخصوص پاییز زیبایی خاصی به آن...

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: نخستین گروه پرندگان مهاجر از نوع اردک سرسبز و خوتکا به عنوان پیش‌قراولان این پرندگان وارد استان زنجان شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: تعداد فوتی‌های ناشی از تصادفات رانندگی درون شهری استان از ابتدای امسال تاکنون 23/8 درصد و برون شهری 11/33 درصد کاهش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: اجرای طرح تسهیل ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی و رسوبی از پارکینگ‌ها، همزمان با سراسر کشور در این استان نیز آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مراتب ثبت 31 اثر منقول فرهنگی‌تاریخی در نامه‌ای از سوی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به استاندار فارس ابلاغ شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان گفت: هم اکنون 2 هزار پرونده برای بیماران مراقبتی، پیوندی و دیالیزی در انجمن کلیوی استان تشکیل شده است که از این تعداد یک‌هزارو 500 بیمار با پیوند کلیه و مراقبت، از چرخه دیالیز خارج شده و به فعالیت اجتماعی خود ادامه می‌دهند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: فوتی‌های تصادفات رانندگی در مسیرهای ارتباطی روستایی این استان طی هفت ماهه امسال سه درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافته است که باید نقاط پرحادثه همچنین دیگر علل وقوع تصادفات در این مسیرها بررسی و برطرف شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: 11 هزارو 935 نفر از کارگران فاقد مسکن در این استان شناسایی شدند.

خبرگزاری ایسنا

تکلیف محدودیت و تعطیلی بخشی از ورزش در 89 شهرستان مشخص شد؛ محدودیت ها در 43 شهرستان فاز اول، سه شنبه هفته جاری به پایان می رسد و در مورد 46 شهرستان دیگر محدودیت ها کماکان پابرجا خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: واحدهای تولیدی که پروانه آنها تعلیق شده، حداکثر سه‌ماه فرصت دارند، تا نسبت به رفع نواقص و احراز شرایط استاندارد اقدام کنند، در غیر این‌صورت پروانه کاربرد علامت استاندارد آنها ابطال و از ادامه فعالیت منع خواهند شد.