شنبه 14 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: هم اکنون بارش باران سطح آزادراه‌ها و دیگر جاده‌های این استان را لغزنده کرده و مه غلیظ در ارتفاعات موجب کاهش دید افقی شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: مطالعات نشان می‌دهد حدود 20 درصد افرد ناقلان خاموش کرونا هستند، به این معنی که هیچ علائمی از این بیماری را ندارند اما امکان دارد ویروس را به دیگران منتقل کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی هوا اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: باراش باران از سه شنبه /20 آبان ماه / زنجان را فرا می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - چند ماهی است که عدم هماهنگی لازم بین آزمایشگاه‌های طبی و شرکت های بیمه تکمیلی در استان زنجان، بیمه شدگان را با مشکلاتی مواجه کرده است و آنان مجبورند با وجود پرداخت حق بیمه، هزینه‌ها را پیشاپیش از جیب خود به صورت نقدی پرداخت کنند و در ادامه با مراجعه‌های حضوری پیگیر دریافت هزینه‌ها از بیمه‌ها باشند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانا

سریال «مردان نادر» با مشارکت معاونت امور استان‌های صداوسیما، معاونت فرهنگی اجتماعی نیرو دریایی سپاه و صداوسیمای بوشهر تولید خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا

در نشستی با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس مرکز سیمای استان‌ها، تفاهم نامه همکاری برای تولید سریال «مردان نادر» درباره دلاورمردان نیروی دریایی امضا شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده که از سال 93 آغاز شد، تا کنون هفت هزار نفر از زنان خانه دار این استان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند که این روند همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: سازمان بازرسی دستگاهی امین در نظام جمهوری اسلامی ایران و دیده‌بان و ناظری مطمئن در حوزه مبارزه با فساد است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: بر اساس بخشنامه‌های ابلاغ شده از سوی سازمان، صدور پروانه شکار و صید حیات وحش در این استان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: در حال حاضر زمینه برای صادرات محصول پیاز و سیب زمینی از این استان فراهم شده است و کشاورزان مشکلی در این خصوص ندارند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - هر چند متولیان سازمان‌های بیمه‌ای در استان زنجان از وجود زیرساخت‌ها و حتی اجرایی شدن نسخه نویسی الکترونیک سخن می‌گویند، اما دست‌اندرکاران امر به ویژه داروسازان زنجانی معتقدند هزینه‌های ناشی از اجرای طرح و مشکلات زیرساختی موجب شده است این طرح آنگونه که باید و شاید پیشرفت نداشته باشد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: تعداد 20 نفر از اراذل و اوباش شهر زنجان به جرم اخلال در نظم و امنیت و ایجاد مزاحمت به شهروندان طی پنج روز اخیر از سوی پلیس دستگیر شده و به جرایم خود اعتراف کردند.

خبرگزاری ایسنا

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با بیان اینکه جنگ اقتصادی، جنگ روانی و محدودیت های ناشی از کرونا نباید موجب تعلل و کوتاهی در هدفگذاری هایمان شود، گفت: برنامه های اصلی ما در زمینه تحقق عدالت جنسیتی، ارتقا و بهبود وضعیت زنان و خانواده و... باید به سرانجام برسد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: ارائه خدمات مسکن با بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی از برنامه‌های اصلی کمیته امداد است و با همین رویکرد براساس برنامه‌ریزی‌ها تمامی فرزندان ایتام فاقد مسکن در استان زنجان تا پایان امسال صاحب خانه شوند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان گفت: امسال در اجرای طرح زمستانی و خدمات رسانی به هموطنان در جاده‌های استان 50 اکیپ ساماندهی شد.