یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی 24 ساعت گذشته خیرآباد با دمای سه درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه این استان به ثبت رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: والدین در خصوص کلیپ‌های مومو دقت بیشتری داشته باشند و تهدیدات را جدی نگرفته و استرس و اضطراب به فرزندان خود منتقل نکنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان گفت: یکی از نقاط ضعف موجود در زنجان شمار اندک وقف‌های قرآنی است در حالی که باید برای برطرف کردن نیازها و ضرورت‌های جامعه به موقوفات قرآنی جهت داده شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: میزان مصرف آب آشامیدنی مشترکان شهری این استان در تابستان سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 22 درصد افزایش یافت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: هم اکنون وضعیت تردد خودروها در مسیرهای مواصلاتی این استان به ویژه آزاد راه‌های زنجان - قزوین و زنجان - تبریز، آرام و روان است.

خبرگزاری ایرنا

استانها - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با پیش بینی افزایش مسافرت ها در تعطیلات آخر هفته، محدودیت رفت و آمد به 5 شهر را که شیوع بیماری کووید - 19 در آن در شرایط کنونی بیشتر است را برای اجرایی شدن ارائه کرد، بیماری ویروسی که در آستانه موج سوم خود و در 24 ساعت گذشته جان 253 هموطن را گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: فضای مجازی و تقویت زیرساخت‌های لازم فرصت مناسب برای ارائه برنامه‌های مختلف آموزشی است و برنامه ریزی دست اندرکاران برای ارتقای تکنولوژی مورد نیاز آن می‌تواند برای سالهای آینده نیز مفید باشد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: در زمان حاضر 431 بیمار کرونایی در بیمارستان های این استان بستری هستند که 90 نفر از آنان را بیماران بد حال بستری در بخش آی سی یو تشکیل می‌دهند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - بازگشت پیکر مطهر شهید " مسعود منتجبی " پس از 38 سال به وطن، گشایش نخستین کلینیک فوق تخصصی سوگ در زنجان و مواجهه 20 درصد زنجانی با کرونا از مهمترین رویدادها و عناوین خبری این استان در هفته گذشته بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - پیکر مطهر شهید " مسعود منتجبی " پس از 38 سال غربت به وطن بازگشت و با تشییع پرشکوه مردم شهیدپرور زنجان کنار دیگر همرزمان شهیدش در گلزار شهدای پایین این شهر آرام گرفت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس انجمن داروسازان استان زنجان گفت: نظارت‌های جدی بر کیفیت ماسک‌های عرضه شده در فروشگاه‌های سطح شهر امری مهم است که نباید از آن غفلت شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: "فاطمه کاظمی"، سوادآموز زنجانی در مسابقات پرسش مهر رییس جمهوری عنوان سوادآموز برتر ملی رااز آن خود کرد.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - زنجان - مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: پیامبر اسلام الگوی تمام‌نمای انسانیت در تمامی عرصه های زندگی است و عمل به سیره و روش آن بزرگوار رمز پیروزی مسلمانان است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: این ستاد با کسب بالاترین امتیاز میانگین در شاخص‌های مورد نظر حایز رتبه برتر در کشور شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: بر اساس آخرین برآورد انجام شده، دستگاه‌ها و نهادهای اداری و اجرایی این استان از محل پرداخت اجاره موقوفه ها، حدود 100 میلیارد تومان به اوقاف بدهی دارند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - 23 مهر ماه مصادف با 15 اکتبر به نام روز ایمنی عصای سفید، روزی است که صدای عدالت خواهی افراد نابینا بیش از پیش شنیده می‌شود و فعالان امور نابینایان تلاش می‌کنند تا آن را به عنوان سمبل هویت اجتماعی این افراد معرفی کنند.