یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مشعل گاز 65 هزارو 836 مشترک شهری و روستایی از آغاز فعالیت دولت یازدهم تاکنون در زنجان روشن شده است و اکنون 100 درصد خانوارهای شهری و 87.9 درصد خانوارهای روستایی استان از گاز طبیعی برخوردار هستند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: در 6 ماه نخست امسال بیش از 10 هزار میلیارد ریال درآمدهای مالیاتی در استان وصول شده است که این میزان در مقایسه با سال قبل 38درصد افزایش دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون پارک علم و فناوری استان زنجان گفت: در سفر معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به این استان (هشتم مهرماه جاری) راه‌اندازی پنج مرکز نوآوری مصوب شد و در زمان حاضر پیگیر تزریق منابع مالی مورد نیاز هستیم که با تحقق آن، تحولی در این حوزه ایجاد خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس شواهد اتحاد و انسجام حداکثری در گذشته بین نمایندگان استان نبوده و نگاه‌های بخشی و تنها پیگیری موضوعات مربوط به حوزه انتخابیه به شدت به استان ما آسیب زده و عامل بخش بزرگی از عقب ماندگی آن است.

خبرگزاری ایرنا

استانها - ایرنا - این روزها ویروس هزار چهره کرونا بر تمامی اقصی نقاط جهان سایه انداخته و در ایران به مرحله خطرناکی رسیده که نیاز است بیش از گذشته بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: 80 اثر از مولفان این استان به دومین جشنواره کتاب سال زنجان ارسال شده است که در مرحله ارزیابی داوری قرار دارند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان گفت: با توجه به شرایط کرونایی محتوای آموزش مجازی، به صورت فایل‌های تصویری و صوتی برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در این استان تولید می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: سال گذشته پرداخت نیم‌درصد درآمد شهرداری‌های زنجان به کتابخانه‌های عمومی این استان بیش از 100درصد رشد یافت که این موضوع حاکی از جدیت پیگیری‌ها در این خصوص است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: بیش از 38 هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در این استان به دلیل موارد غیربهداشتی و سپری شدن زمان مصرف معدوم شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری یک متهم تحت تعقیب مراجع قضایی که مبلغ 10 میلیارد ریال از 150 نفر کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از 2 هزار و 900 نفر از کارگران واحدهای تولیدی در این استان به کرونا مبتلا شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: روند ابتلا به کرونا در زنجان افزایشی است و هم اکنون بیش از 70 درصد تخت‌های بیمارستانی استان به بیماران کووید - 19 اختصاص یافته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: همزمان با هفته نیروی انتظامی خودروهای توقیف شده با خلافی بالای 10 میلیون ریال پس از تقسیط جریمه از طریق دفاتر پلیس 10+ شهر زنجان ترخیص خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - ویروس هزار چهره کرونا مدتی است که بر تمامی اقصی نقاط جهان و جای جای کشورمان سایه انداخته، بسیاری را به کام مرگ فرستاده و روح و روان بسیاری را نیز تحت تاثیر شرایط گاه غیرقابل تحمل قرار داده است.

خبرگزاری دانا

خاتمی نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت غیرمجاز زیرزمینی برخی از صنوف در استان زنجان گفت: باید سازمان‌های نظارتی جلو فعالیت این گونه صنوف را بگیرند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان با تاکید بر رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی در اجرای برنامه‌های هفته ناجا گفت: امنیت و سلامت زیربنای رشد و بالندگی جامعه است.