سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان نوشت: یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: سال گذشته بیش از 70 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال از طریق صندوق کارآفرینی امید به هنرمندان صنایع دستی این استان پرداخت شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: هوای استان از 24 ساعت گذشته خنک و بارانی شد و این شرایط تا پایان فردا / سه شنبه سوم تیرماه / همچنان حاکم خواهد بود.

خبرگزاری میزان

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات نجات غریق و غواصی استان زنجان گفت: با توجه به فصل تابستان و گرم شدن هوا، خطر غرق شدگی در سدها، آبگیرها و رودخانه‌های زنجان در کمین شناگران است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: یکی از راهکارهای عبور از شرایط سخت آبی این است که همه آحاد جامعه بتوانند با مصرف بهینه نقش خود را در موضوع سازگاری با کم‌آبی به خوبی ایفا کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان گفت: نخستین محموله گندم مازاد بر نیاز کشاورزان این استان به میزان 19 تن به صورت تضمینی خریداری شد.

خبرگزاری دانا

هشتمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، امروز به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور 207 تن از نمایندگان برگزار شد که یکی از دستورات جلسه، ارائه گزارش محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات درباره مشکلات فضای مجازی، اپراتورها و اقدامات انجام شده بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: 47 نقطه پرتصادف در استان شناسایی شده است که این تعداد نیازمند انجام پروژه‌هایی برای ساماندهی هستند که حدود 16 نقطه آن مرتفع شده و یا در قالب پروژه‌هایی در دست اقدام بوده اما مشکل 31 نقطه دیگر به دلیل محدودیت‌های مالی رفع شده است.

خبرگزاری دانا

یوسفی پور مدیرامور باغبانی استان زنجان با اشاره به اینکه باغات زیتون امسال در استان زنجان دچار خسارت شدیدی شد گفت: میزان تولید زیتون در استان زنجان امسال 40 درصد کاهش یافت.

خبرگزاری دانا

در حالی که سالیان سال است مسئولان دولت روحانی شعار تبدیل زنجان به قطب برق و آی تی کشور را می‌دهد اما تاکنون این وعده دولتی‌ها با وضعیتی که شهرک برق و آی تی دارد، محقق نشده است.

خبرگزاری تسنیم

طی خرداد ماه 1399 تعداد 11 نفر از جانبازان 70 درصد هشت سال دفاع مقدس در کشور به شهادت رسیده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: دستگاه‌های اجرایی با ارائه طرح‌ها، از توان و ظرفیت بسیج در اجرا و تکمیل پروژه‌های کوچک مقیاس و زودبازده در مناطق محروم استفاده کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: یک دستگاه خودروی سواری پراید با 10 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در آزاد راه زنجان - قزوین توقیف شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: زنجان و خرمدره به لحاظ بیماری کرونا در وضعیت قرمز قرار داشتند که با افزوده شدن طارم، شمار شهرستان‌های با این وضعیت در این استان به سه مورد رسید.