سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - رییس سازمان نظام مهندسی معدن استان کرمان گفت: این سازمان در حوزه ژئوتوریسم معدن فعال می‌شود و جلودار اجرای این طرح در سطح کشور شده است.

خبرگزاری تسنیم

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: خروج از NPT حداقلی‌ترین پاسخ به قطعنامه شورای حکام است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده زنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: شنیده ام که سهامداری بخشی از شرکت‌های بزرگ مثل اسنپ و دیجی کالا خارجی است که در صورت صحت امنیت ملی را به مخاطره می‌اندازد.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: انتشار ویروس کرونا نباید عاملی برای فراموشی ویروس منحوس و تفکرات آمریکایی باشد.

خبرگزاری تسنیم

نماینده مردم زنجان در مجلس با اشاره به خارجی بودن سهامداران اسنپ و دیجی کالا، گفت: در صورت صحت این موضوع، شاهد مشکلات امنیتی از این محل خواهیم بود.

خبرگزاری دانا

خدابخش مرادی، معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان گفت: محدودیت‌های جدید ستاد کرونا از هفته آینده در قالب پروتکلی آماده به استان‌ها واگذار می‌شود.

خبرگزاری دانا

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در واکنش به قطعنامه شورای حکام تاکید کرد: خروج دیر هنگام از برجام و اگر نتیجه بخش تر بخواهیم خروج از NPT می تواند حداقلی ترین پاسخ به اینگونه دست درازی ها باشد زیرا که هر زمانی که جلوی ضرر گرفته شود منفعت است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهره‌وری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: در راستای احیای موقوفات و افزایش بهره‌وری اقتصادی آن‌ها به نفع مردم، اقداماتی انجام می‌شود که جذب سرمایه گذاری و توسعه اشتغال یکی از رویکردهای مهم اوقاف در این بخش است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر ستادی بانک کشاورزی در استان زنجان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون هشت میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج از سوی این بانک به زوج های جوان پرداخت شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی زنجان گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از هشت هزارو 400 کیلو پیله تر ابریشم از سالن‌های نوغانداری استان برداشت و روانه بازار شود که این میزان بیش از پنج برابر رقم سال گذشته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل گمرک استان زنجان گفت: ارزش صادرات این استان در سال گذشته 223 میلیون دلار بود که 37 درصد در مقایسه با سال 97 کاهش دارد و دلیل عمده این کاهش، ممنوعیتی بود که برای صادرات فلزات رنگین پیش آمد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: نقشه راه تجارت خارجی این استان نشان می‌دهد که بیشترین روابط خارجی زنجان در 10 سال اخیر با کشورهای ترکیه و عراق بوده در حالی که کشورهای دیگری نیز وجود دارند که پتانسیل، ظرفیت و موقعیت مناسبی برای صادرات محصولات به آن کشورها را داریم.

خبرگزاری میزان

در این بسته خبری مهمترین اخبار حوادث گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز 31 خرداد ماه مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه فرارو

مردم رودبار، منجیل، طارم و روستا‌هایی که برای همیشه از بین رفت، بعد از زلزله سال 69، دیگر از ته دل نخندیدند و چشم‌هایشان همیشه غم دارد. همه مردم بدون استثنا آن شب عزیزانی از دست دادند؛ مصیبت فقط برای یک خانواده و یک محله نبود، دردشان مشترک بود؛ شاید همین، تاب و قرار به دل‌شان داد.