سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: بر اثر وقوع 2 فقره تصادف رانندگی در 2 مسیر ارتباطی این استان چهار نفر جان باختند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان گفت: از آب سد کینه ورس 200 لیتر در ثانیه برای مصارف آشامیدنی شهرهای ابهر و خرمدره تخصیص می‌یابد که در صورت تکمیل شبکه فاضلاب این میزان نیز افزایش می‌یابد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان گفت: امسال به دلیل شرایط کرونا، دانش‌آموزان کلاس اولی این استان برای سنجش سلامتی از نیمه تیرماه نوبت دهی می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - کارشناسان تجمعات را به مثابه بستری برای انتشار سریع و ماندگاری بیشتر ویروس کرونا می دانند، ویروسی که انتشار آن از چهار ماه قبل در استان های مختلف کشور با فراز و فرود همراه بوده اما همچنان در کمین است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل امور اقتصادی استانداری زنجان گفت: روزانه حدود 10 تا 13 تن الکل ضدعفونی کننده 15 هزار تومانی و الکل صنعتی 25 هزار تومانی از طریق معاونت غذا و دارو تحت راهبری صنعت معدن تجارت استان برای واحدهای صنعتی استان تامین می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان _ ایرنا _ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: کتابخانه‌های عمومی این استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همچنین شرایط جدید حضور و استفاده مراجعان، از ابتدای تیر بازگشایی می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: وصیت‌نامه شهدای این استان در هشت جلد، آماده‌سازی شده که تا کنون یک جلد آن به چاپ رسیده است.

خبرگزاری دانا

رحمتی با اشاره به وقوع دو مورد سرقت در شهرستان ماهنشان گفت: ماهنشان جزو شهرستان‌های پاک استان زنجان بوده و پلیس آگاهی پرونده دو مورد سرقت در این شهرستان را به صورت جدی پیگیری می‌کند.

خبرگزاری دانا

موسوی با اشاره به افزایش قیمت لوازم خانگی در استان زنجان گفت: با گرانفروشی به شدت برخورد می‌شود و گرانفروشان بدون اغماض به تعزیرات معرفی خواهند شد.

خبرگزاری مهر

قزوین - نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: ایستگاه راه آهن قزوین باید به اداره کل ارتقا یافته ومستقل اداره شود تا بتواندجوابگوی نیازهای ترانزیتی در جابجایی کالا و مسافر در شرایط جدید باشد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان روز پنجشنبه / 29 خرداد / در ادامه ملاقات‌ها و ارتباط‌های مردمی مستمر خود با اقشار مختلف مردم با حضور در سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت) که بیش از سه ساعت به طول انجامید، پاسخگوی تلفنی 47 نفر از نقاط مختلف استان زنجان بود و دستورات لازم برای حل مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی تماس‌گیرندکان را صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان گفت: 11 هکتار از مزارع گندم این استان در شهرستان ابهر بر اثر آتش سوزی به خاکستر تبدل شد.

خبرگزاری دانا

ایرج امینی گفت: در حال حاضر 7 درصد جمعیت استان زنجان در سنین سالمندی هستند که تا 30 سال آینده ممکن است این تعداد به سه برابر برسد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: برگزیدگان کشوری مهرواره نیایش استان کرمانشاه در سه بخش فرهنگی، هنری و ادبی معرفی شدند که در این ارتباط اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان خوش درخشیدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: 12 طرح صنعتی جهت تکمیل و راه‌اندازی در راستای تکمیل پروژه‌های اقتصادی مقاومتی این استان در سال جهش تولید، مصوب شد که تا پایان سال به بهره‌برداری برسند.

خبرگزاری دانا

ابراهیم قاسمی، رئیس واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: شورای گسترش فرهنگ قرآنی در استان زنجان تشکیل و اهداف، سیاست‌ها و راهبردهای توسعه قرآنی از مهمترین اهداف این شورا محسوب می‌شود.