سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: تا کنون 129 پرونده برای 304 مدیر بخش‌های مختلف اعم از مدیر، مدیران میانی و کارشناسان در این استان تشکیل شده که یکی از مهمترین پرونده‌ها مربوط به اتهام اختلاس و ارتشا در شهرداری و شورای اسلامی شهر زنجان بود که تحقیقات این پرونده کامل شده و دادرسی آن به زودی آغاز می‌شود.

خبرگزاری میزان

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 90 هزار انواع ماسک قاچاق خارج از شبکه توزیع در اتوبان زنجان - قزوین توسط ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان سلطانیه خبر داد.

وب‌گاه فرارو

امروز سی‌امین سالروز وقوع زلزله رودبار و منجیل است. این زلزله که 7.4 ریشتر قدرت داشت خسارات زیادی به شهر‌های رودبار و منجیل در استان گیلان و شهر‌های استان زنجان به ویژه شهرستان طارم وارد کرد.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: قاضی پرونده طبری درخواستی از استان در خصوص سوله‌سازی‌های متهم در ابهر نداشته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - شنیدن عبارت "بیمه" ناخودآگاه اطمینان خاطری برای برخی افراد ایجاد می‌کند به این معنی که اگر اتفاقی برای سلامتی و یا اموال آنان بیفتد خسارت وارده جبران می‌شود اما افراد در برخی موارد، بیمه را هزینه اضافی دانسته و از بیمه کردن، بیم دارند در حالی که این اقدام برای آرامش روانی و آسایش اجتماعی لازم بوده و اقبال مردم به آن، نیازمند فرهنگ‌سازی است.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام سعید احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مردمی سازی تبلیغ از برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی است چرا که در هر عرصه‌ای که مردم حضور داشته‌اند، موفقیت چشمگیر بوده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - پوشش گیاهی قسمت جنوبی گرده داغ شهر زنجان در اثر بی‌مبالاتی و بی‌مهری به طبیعت زیبا و تماشایی این کوه، سوخت.

خبرگزاری دانا

الناز خدایی فرد، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: در حال حاضر مواد اولیه با افزایش 40 درصدی به دست صنعتگران می‌رسد که این امر مشکلاتی را برای این قشر به وجود آورده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - هشدارها پیرامون روند افزایشی شمار مبتلایان به کرونا در استان، سهم 488 میلیارد تومانی استان زنجان از تسهیلات کرونایی و افزایش 48.5 درصدی درآمدهای عمومی زنجان از جمله مهمترین رویدادها و عناوین خبری این استان در هفته گذشته بود.

خبرگزاری دانا

نارنجی، قرمز، سفید، قهوه‌ای، زرد و رنگ‌های ترکیبی کوه‌های سر به فلک کشیده شهرستان ماهنشان را به کوه‌های رنگی معروف ساخته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در سال جاری میزان اعتبار استانی اختصاص یافته به این مجموعه از محل اعتبارت فصل پنجم، بالغ بر یک میلیارد تومان است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران ام اس استان زنجان (امید) گفت: هم اکنون 881 بیمار تحت پوشش این جمعیت هستند که پیش‌بینی می‌شود با شناسایی موارد جدید این رقم روند افزایشی داشته باشد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: یکی از سیاست‌های سازمان اوقاف جلب مشارکت‌های مردمی در ارائه خدمات اجتماعی است و برای این منظور مراکز افق در بقاع متبرکه راه اندازی می‌شود.

خبرگزاری مهر

ارزیابی تهیه اقلام تبلیغاتی گردشگری 24 استان در سال 98 انجام شد این بررسی نشان می‌داد این اقلام با شیوه‌نامه ابلاغ شده به ادارات میراث فرهنگی 54 درصد اختلاف دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: با توجه به بازدید تیم مناسب‌سازی بهزیستی از بازار زنجان، اصلاح موانع تعبیه شده در ورودی بازار برای تردد ویلچر و کالسکه، اتصال پیاده رو به داخل بازار با اجرای خط ویژه نابینایان به صورت سکه ای، اجرای خط ویژه نابینایان و کف سازی و رفع اختلاف ارتفاع‌ها از موارد مورد تاکید ستاد مناسب سازی بوده که همچنان مغفول مانده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: دمای هوای این استان از فردا / یکشنبه یکم تیر ماه / تا پایان سه‌شنبه / سوم تیر ماه / بین چهار تا 6 درجه سانتیگراد، خنک‌تر خواهد شد.