سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری انجام شده، امسال سه هزارو 950 فرصت شغلی جدید با اعتبار 130 میلیارد تومان برای مددجویان تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند در این استان ایجاد می‌شود.

وب‌گاه فرارو

«بانوان متاهلی که در مسکن ملی پرند ثبت‌نام کرده‌اند» لازم است «فرم محضری رضایت‌نامه همسر را همراه مدارک» تحویل دهند. نگاهی به سایر گروه‌هایی که برای اطلاع‌رسانی اخبار واگذاری مسکن اقدام ملی شکل گرفته‌اند، نشان می‌دهد که این خبربدون اتکا به نام حقیقی یا حقوقی از سوی منبع رسمی دستگاه‌های دولت، دست به دست می‌چرخد و نمونه رضایت‌نامه همسر را نیز منتشر می‌کند تا زنان متاهلی که پیش از این...

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: امسال یک باند از کمربندی قیدار زیر بار ترافیک می‌رود و در حال حاضر آسفالت ریزی این مسیر آغاز شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

«سفرت به خیر اما...»، یادداشت‌هایی از محمدرضا بایرامی درباره سفر 3 روزه‌ای است که در استان زنجان همراه با رهبر بوده و گذران این چند روز را با قلم به تصویر کشیده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات دوچرخه‌سواری استان زنجان گفت: بیماری کرونا هرچند سایه سنگین خود را بر ورزش انداخته اما با این وجود حریف تمرینات آمادگی ورزشکاران این رشته ورزشی در زنجان نشده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: بنیاد مسکن این استان برای جلوگیری از خسارات ناشی از حوادث احتمالی، احداث واحدهای مسکونی مقاوم، اسکلت پیچ و مهره‌ای استاندارد در کوتاهترین زمان ممکن را مورد توجه قرار داده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فقر مادی یکی از مهمترین عوامل موثر در شکل‌گیری سرقت است که در این میان گذشته از لزوم آسیب شناسی و بررسی عوامل شکل‌گیری این بزه و رفع عوامل زمینه‌ساز آن و اصلاح و تربیت سارقان، مشارکت و همراهی مردم با پلیس نیز نقش مهمی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان گفت: نقشه راه تجارت خارجی این استان در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان به ریاست استاندار به تصویب رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: زنجان جزو پنج استان برتر در تغییر الگوی کشت در سطح کشور است و با توجه به استقبال از کشت گیاهان دارویی این مهم توسعه می‌یابد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون امور پیشگیری بهزیستی استان زنجان گفت: هم اکنون 10 مرکز غیردولتی درمان و بازتوانی سرپایی معتادان و 15 مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی افراد با اختلال مصرف مواد به افراد تحت پوشش این اداره کل خدمات ارائه می‌کنند که در این مراکز علاوه بر ارائه خدمات درمانی و روانشناسی، پیگیری و خدمات پس از درمان نیز انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فوق تخصص ریه و آی سی یو بیمارستان ولیعصر (عج) استان زنجان گفت: شمار مبتلایان به ویروس کرونا، مراجعه کنندگان سرپایی و افراد بستری در بیمارستان‌های این استان طی 2 هفته اخیر روند صعودی یافته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره انجمن اولیا و مربیان استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته برای نخستین بار آموزش خانواده برای اولیای پایه های اول، هفتم و دهم از طریق شبکه شاد در این استان ارایه می شود.

خبرگزاری دانا

حسین خانلو رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان از کشف بیش از 449 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان زنجان و گفت: در سالجاری 600 مرحله طرح مبارزه با مواد مخدر در استان زنجان اجرا شده است.

خبرگزاری دانا

اسکندرپور معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه هیچ کشتارگاه سنتی در استان زنجان فعال نیست گفت: تعطیلی کشتارگاه‌های سنتی در کنترل بیماری تب کریمه بسیار تاثیر گذار بود.

خبرگزاری ایسنا

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در نشست هم اندیشی که با حضور دکتر مرتضی واحدی سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی زنجان، روسای مراکز آموزشی و کارکنان دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی زنجان برگزار شد، از گفت: مأموریت مرکز علمی کاربردی نیز مشخص شده است و مراکز فقط باید در چارچوب مأموریت خود دانشجو پذیرش کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران گفت: با بهره‌برداری از مرکز مالی بورس اوراق بهادار در زنجان، Backup (پشتیبان) Datacenter (مرکز داده) بورس کشور در این مرکز، مستقر خواهد شد.