سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

حکمعلی اسماعیلی، مسئول ستاد اقامه نماز جمعه استان زنجان گفت: با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان زنجان، این هفته نیز نماز جمعه در شهرهای دارای وضعیت قرمز برگزار نمی‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در نتیجه شیوع کرونا و تحت تاثیر قرار گرفتن فعالیت برخی کارگاه‌ها و کسب و کارها، حدود هفت هزار نفر در این استان متقاضی بهره‌مندی از بیمه بیکاری شدند.

خبرگزاری دانا

فتح‌الله حقیقی، استاندار زنجان گفت: با برگزار کنندگان مراسم‌های عروسی و تجمعی از سوی نیروی انتظامی استان زنجان برخورد جدی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: امروز حقارت آمریکا که زمانی برای خود اسم و رسمی داشت بیش از هر زمان دیگری نمایان شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسوؤل واحد آموزش و مربیان هیات فوتبال استان زنجان گفت: به مدارس فوتبال این استان به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، مجوز فعالیت داده نشد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون شرکت ساخت و توسعه زیربنای حمل و نقل کشور گفت: در سطح کشور 15 هزار کیلومتر راه اصلی به بزرگراه تبدیل می‌شود که در حال حاضر هفت هزار کیلومتر آن در دست اجرا است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: دمای هوای این استان از فردا / جمعه پنجم تیر ماه / تا اواسط هفته بین هشت تا 12 درجه سانتیگراد، خنک‌تر خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - تبدیل راه‌های اصلی به بزرگراه در زنجان نیازمند تامین اعتبار و تخصیص قیر است تا فعالیت پیمانکاران شتاب بگیرد و کمتر شاهد سوانح دلخراش در مسیرها پرترافیک استان باشیم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسؤول شبکه فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: کلیه‌ها و نسوج یک بیمار مرگ مغزی به بیماران نیازمند اهدا شد تا پنجمین مورد اهدای عضو سال جاری در این استان به ثبت برسد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرست بازرسی کل استان زنجان گفت: سال گذشته 21 فقره تذکر و نامه هشدار به دستگاه‌های اجرایی و اداری استان، ارسال شد که در مجموع، حدود 250 میلیارد تومان اثربخشی داشته که عاید استان شده است.

خبرگزاری دانا

مدیرکل بازرسی استان زنجان از ارسال گزارش‌های کیفری برای مدیران در استان زنجان خبرداد و گفت: از محل ارسال 20 گزارش کیفری 31 برای مدیران بوده که 16 نفر آن کارمند بودند.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به موضوع رعایت موارد زیست محیطی طرح راشا کاسپین گفت: طرح توسعه راشا کاسپین با رعایت موارد زیست محیطی انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان زنجان با اشاره به عملکرد این اداره کل در سال 98 گفت: صدور بیش از 36 هزار فقره سند مالکیت، ثبت بیش از هشت هزارو 500 ازدواج، تنظیم 177 هزار فقره سند رسمی و وصول بیش از 100 میلیاد تومان مطالبات بانک‌ها، مهریه و چک، بخشی از این اقدامات است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - وقتی واژه اعتیاد بر سر زبان‌ها جاری می‌شود، در ذهن عموم موادمخدر صنعتی و سنتی از قبیل تریاک، هروئین، شیشه و حتی گل تداعی می شود اما در عصر کنونی مصرف داروهایی همانند ترمادول در بین افراد به ویژه جوانان گسترش یافته که دست کمی از موادمخدر ندارد، چرا که عوارض جدی به دنبال دارد و ترک آن دشوار است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 16 نفر از نامزدهای پنجمین دوره انتخابات مجمع جمعیت هلال احمر استان بر اساس آرای داوطلبان، امدادگران و جوانان به این مجمع راه یافتند.