سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: پودمان آموزشی تربیت مدیران جوان با حضور منتخبان واجد شرایط دستگاه‌های اجرایی توسط این سازمان برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

رضا استجلو، رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان زنجان گفت: متاسفانه دلالان نقش بسیاری در افزایش اجاره بهای مسکن در استان زنجان دارند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات ورزش بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان گفت: شماری از باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام این استان در شرف ورشکستگی و تعطیلی هستند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرماندار ماهنشان گفت: امنیت پایدار امروز جامعه را مدیون خون مطهر شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های شهدا هستیم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: کشاورزان از فروش گندم به دلالان و واسطه‌ها خودداری کنند چرا که فعالیت افراد و مراکز متفرقه فاقد مجوز قانونی ممنوع بودن و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: بیمه‌شدگان قرآنی در این استان اطلاعات خود را در سامانه صندوق اعتباری هنر ثبت کنند چون که در غیر این صورت بیمه آن‌ها قطع خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - در سطح کلان از سال 97 توجه ویژه‌ای به حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری شده و اعتباراتی از محل صندوق توسعه ملی برای این امر، اختصاص یافته که سهم استان زنجان در سال‌های 97 و 98 به ترتیب 13 و 28 میلیارد تومان بود و برای سال جاری نیز حدود 16 میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: وزش باد نسبتا شدید از بعدازظهر سه‌شنبه /20 فروردین / مناطق مختلف این استان را درمی‌نوردد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل راه آهن منطقه شمال‌غرب کشور گفت: پروژه 2 خطه کردن مسیر ریلی زنجان - تهران هم‌اکنون به پیشرفت 71 درصدی رسیده و پیمانکار قطعه زنجان به سلطانیه در زمان حاضر فعال است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان گفت: میزان تولید زیتون در این استان به دلیل آورد سالانه متفاوت بوده اما به طور متوسط با حدود 45 هزار تن در سطح زیر کشت بیش از 20 هزار هکتار، رتبه اول کشور را دارد.

خبرگزاری دانا

رفیعی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان با اشاره به اینکه افزایش کرایه‌ها حدود یک هفته آینده اعلام می‌شود گفت: در این مدت با کسانیکه خودسرانه قیمت کرایه‌ها را افزایش دهند به شدت برخورد می‌شود.

خبرگزاری دانا

علی پاک منش، مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: 137 واحد از آپارتمان های علوم پزشکی پس از تعیین تکلیف لازم، احداث و تحویل متقاضیان می‌شود.

خبرگزاری دانا

موسوی رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه دولت به راحتی می‌تواند جلوی احتکار خودروها را بگیرد گفت: دولت با اعمال محدودیت زمانی برای پلاک‌دار کردن خودروهای صفر کیلومتر می‌تواند جلوی احتکار خودروها را بگیرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرماندار شهرستان خدابنده گفت: در سال جاری با سامانه‌ای که برای ثبت حمل و نقل بار گندم طراحی و راه‌اندازی می‌شود، امکان قاچاق و خروج غیرقانونی این محصول راهبردی ممکن نخواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسؤول شبکه فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: کبد یک بیمار مرگ مغزی به بیمار نیازمند اهدا شد تا چهارمین مورد اهدای عضو سال جاری در این استان به ثبت برسد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: سال گذشته بیش از 2 هزارو 234 مورد خدمت در حوزه مسکن شامل احداث، تعمیر و تکمیل واحدهای مسکونی، با اعتبار 15میلیارد و 600 میلیون تومان برای مددجویان تحت حمایت این نهاد ارایه شد.