سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان از وجود 60 رشته صنایع دستی در این استان خبر داد و گفت: برخی از این رشته‌ها در معرض فراموشی هستند که تلاش داریم با اجرای برنامه‌ها و اقداماتی، زمینه احیا و رونق دوباره آنها را فراهم کنیم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: با توجه به استقبال شرکت کنندگان مهلت ثبت نام در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان تیرماه امسال تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: بر اساس مجوز صادره از سوی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، مصاحبه حضوری در آمارگیری نمونه‌ای از خانوارها در ایام شیوع بیماری کرونا که امکان مصاحبه تلفنی وجود ندارد با رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: وقوع 2 فقره تصادف رانندگی در سطح مسیرهای ارتباطی این استان سه کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری به قیام 15 خرداد و اعلام عزای عمومی از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امام راحل از قیام 15 خرداد به عنوان یک اقدام مکتبی و دینی علیه ظلم مطلق توصیف می‌کند.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: 15 خرداد به عنوان روز عظیم مقدمه‌ای برای نهضت انقلاب اسلامی بود که نباید به بوته فراموشی سپرده شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس حوزه هنری استان زنجان گفت: به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) شب شعر "یاد یار" از سوی حوزه هنری، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی، بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع‌مقدس و دفتر ادبیات حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: امروز در سی و یکمین سالگرد رحلت جانگداز امام خمینی (ره)، بیش از پیش شاهد به ثمر نشستن آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی با عبور از مرزهای جغرافیایی به عمق دل‌های سایر آزادی‌خواهان جهان هستیم و همگان باید بدانیم که راز و رمز بقا و تکامل خط و راه امام (ره) در وحدت و انسجام ملی...

خبرگزاری دانا

عظیمی جانشین پلیس راه استان زنجان از ترافیک سنگین در اتوبان‌های زنجان خبرداد و گفت: یک حادثه رانندگی رخ داد که در این حادثه دو نفر از شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری دانا

سی و یک سال گذشت؛ اما کافی ست در حضور عاشقان روح‌الله خمینی (ره)، رهبر عظیم انقلاب اسلامی از 14 خرداد 68 حرفی به میان آید تا شاهد بغض‌ها و اشک‌ها باشی، خاطراتی که هیچگاه از یاد نمی‌روند.

خبرگزاری دانا

کارشناسان سیاسی و امور بین‌الملل معتقد هستند حرکت امام خمینی (ره) در به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی محور تحولات سیاسی در سراسر دنیا است و تاکنون رهبر انقلاب، امام خامنه‌ای با تمام قدرت راه امام راحل را ادامه داده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: امام خمینی (ره)، نماد یک رهبر مردمی و شخصیتی بود که از میان مردم برخاست و با مردم زیست و در نهایت، یک نظام مردم‌سالار دینی را به یادگار نهاد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: عابر پیاده حین عبور از عرض خیابان کمربندی شمالی شهر زنجان بر اثر برخورد خودروی سواری پژو 405 جان خود را از دست داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرست مخابرات منطقه زنجان گفت: پرداخت به‌موقع قبوض، مخابرات را در ارائه خدمات مطلوب به مشترکان، یاری می‌کند و به همین دلیل طرح‌های تشویقی برای پرداخت به‌موقع قبوض توسط مخابرات اجرا می‌شود.

خبرگزاری دانا

همتی مدیرکل هواشناسی استان زنجان از فعالیت سامانه بارشی در سه روز آینده در استان زنجان گفت: سامانه بارشی در این مدت با وزش باد شدید و رعد و برق خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - عملیات اجرایی پروژه ساخت و آسفالت محور عربشاه گروس - آی‌قلعه‌سی در محور تکاب به یاسوکند بیجار به طول 12 کیلومتر در قالب طرح ابرار آغاز شد.