سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه هدف بیمه، ایجاد آرامش در جامعه است، گفت: بیمه هم باید خودش آرام باشد و هم آرامش را به جامعه دهد که در این راستا تلاش صنعت بیمه بر این بوده که خسارت‌ها را به صورت دقیق محاسبه و بدون تبلیغات آنچنانی پرداخت کند.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: 85 درصد انتقال ویروس کرونا در این استان ناشی از مراودات درون خانوادگی از جمله برگزاری مهمانی‌های خانگی و رعایت نکردن فاصله‌گذاری اجتماعی در این مراسم ها است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: طرح چهار روستای درسجین، گلابر، خوئین و ویر تهیه و بهسازی 6 روستای شیت، ولیدر، چپ دره، علم کندی، حاج سیران و ماری نیز به عنوان روستاهای هدف گردشگری در دفتر مرکزی مصوب شده است.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، کارشناس مسائل سیاسی گفت: آمریکا در حال حاضر 24 تریلیون دلار بدهی دارد که حل شدن آن قابل تصور نیست و این موضوع نشان می‌دهد که این کشور در بعد اقتصادی هم در حال افول است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: طی چند روز اخیر شمار مبتلایان به کرونا در این استان در بخش بستری و سرپایی افزایش یافته، بطوری که متوسط بیماران بستری از 30 نفر تا 2 هفته گذشته، اکنون به بیش از 40 نفر رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی واحدهای آموزشی، دست اندرکاران تعلیم و تربیت این استان نیز با اقدامات خلاقانه و مبتکرانه، همه توان خود را ایثارگرانه فارغ از زمان و مکان محدود و معین در جهت ارائه آموزش‌های مجازی و غیرحضوری برای دانش‌آموزان به کار گرفتند.

خبرگزاری تسنیم

آخرین جزئیات زمان و نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد به تفکیک استان ها اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - پنجمین دوره انتخابات مجامع شوراهای اجرایی و بازرسی جمعیت هلال احمر در استان زنجان همزمان با سراسر کشور در شهرستان های طارم، خدابنده، ماهنشان، ابهر، ایجرود، خرمدره و زنجان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: در زمان حاضر سامانه تصمیم در چهار شهرستان پرجمعیت استان شامل زنجان، خدابنده، ابهر و خرمدره فعال است و خدمات لازم به گروه‌های هدف ارائه می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رسانه‌ها و مطبوعات استان زنجان در هفته گذشته موضوعات مختلفی را در سرخط اخبار و صفحات نخست خود انعکاس دادند که از جمله آن‌ها می‌توان به موضوع شهریه های مدارس غیرانتفاعی در شرایط کرونایی و انتظار تولیدکنندگان برای تسهیل‌گری برای رونق تولید اشاره کرد.

خبرگزاری دانا

ابوالفضل عالی، مسئول پژوهش میراث فرهنگی استان زنجان گفت: احتمال دارد با ادامه کار در لایه‌هایی که مردان نمکی کشف شدند، مومیایی‌های دیگری کشف شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: مالکان و بهره‌برداران آسانسورها تا زمانی‌که تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور را اخذ نکنند، باید از بهره برداری و استفاده از آسانسورها خودداری کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - افزایش شمار مبتلایان به کرونا در زنجان، برخورد با اخلال گران بازار در استان و افزایش نرخ حمل و نقل درون شهری زنجان از جمله مهمترین رویدادها و عناوین خبری این استان در هفته گذشته بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان گفت: سد مشمپا به عنوان یکی از منابع مهم تامین آب استان در افق 1425، از دیدگاه کمی و کیفی از اهمیت بالایی برخوردار و هم اکنون از 37 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: میزان دمای هوای این استان تا پایان هفته جاری روند افزایشی خواهد داشت.