سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان، گفت: مرگ و میر ماهیان سد گلابر این استان از هفته گذشته روند کاهشی به خودگرفت و در زمان حاضر نیز متوقف شده است.

خبرگزاری ایسنا

تشییع پیکر جانباز 70 درصد زنجانی «داود شاهمرادی» که پس از تحمل سال‌ها درد و رنج، روز گذشته دعوت حق را لبیک گفته و به همرزمان شهیدش پیوسته بود، صبح امروز (22 خرداد) برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: آسمان این استان از بعدازظهر امروز / 22 خرداد ماه / ابری و بارانی خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینندگان مردم استان زنجان در مجلس شورای اسلامی در نخستین حضور خود در شورای اداری استان بر وجود نگاه تفاهم آمیز، اتحاد و همکاری با مدیران بخش اجرایی برای حل مشکلات تاکید و عنوان کردند که فصل، فصل کار و تلاش وجهاد شبانه روزی برای توسعه همه جانبه استان است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس انجمن داروسازان استان زنجان، بر لزوم اتخاذ تمهیدات لازم برای تامین به موقع واکسن آنفلوانزا در این استان گفت: با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا و از طرفی شیوع بیماری آنفلوانزا در فصل پاییز انجام اقدامات از پیش تعیین شده می‌تواند ابتلا و مشکلات ناشی از این بیماری‌ها را به مراتب کاهش دهد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: در شرایط کنونی همه باید به لوازم وحدت تن بدهیم و تلاش کنیم تا ذهن مردم نگران نشود.

خبرگزاری ایسنا

‌جانباز 70 درصد «داود شاهمرادی» از رزمندگان استان زنجان به یاران شهیدش پیوست.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: بر اساس اطلاعات جمعیتی تا پایان اردیبهشت امسال، 6.7 درصد جمعیت این استان را افراد بالای 65 سال تشکیل می‌دهند.

وب‌گاه الف

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: در راستای روان‌سازی امور توسط تامین اجتماعی، معاینات پزشکی اولیه برای متقاضیان بیمه حرف و مشاغل آزاد، معاف شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرست بازرسی کل استان زنجان گفت: تمام مدیران استان باید با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب برای کمک به رونق واحدهای تولیدی و تقویت جهش تولید، تلاش کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پدر شهیدان عبدالحسین و هادی جهرمی، مادر شهیدان غلامعلی و محمدرضا رحیمی، مسعودی منفرد و شاهمرادی جانبازان 70 درصد به فرزندان و یاران شهید خود پیوستند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان زنجان گفت: پیشگیری از وقوع جرم، یک وظیفه همگانی برای تمام دستگاه‌ها بوده و برای این امر، همفکری و همدلی میان دستگاه‌ها ضروری است.

خبرگزاری دانا

فغفوری رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان زنجان گفت: تولیدکنندگان انتظار تسهیل‌گری برای رونق تولید را دارند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: با توجه به شرایط کرونایی کشور و این استان کارشناسان این کانون، با راه اندازی بیش از 80 کارگاه و گروه‌های آموزش مجازی به ارائه خدمات به مخاطبان خود می‌پردازند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در حال حاضر بزرگترین مشکل کارخانه‌ها و واحدهای این استان در بحث تولید، تامین مواد اولیه وارداتی است که به دلیل فرآیند طولانی تاییدیه‌های بانک مرکزی با تاخیر انجام می‌شود.

خبرگزاری دانا

سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: 187 هزار و 397 سند در سال‌های گذشته توسط پایگاه‌های مقاومت و کانون اقشار بسیج در استان زنجان جمع‌آوری شده است و برای برگزاری مطلوب کنگره 3 هزار شهید استان به کارگیری می‌شود.